Мережа Watsons впровадила оновлений концепт бренду роботодавця – «Турбота – Наша Робота»
Оновлений концепт продовжує ідею турботи компанії про клієнтів. Креативним помічником компанії виступало міжнародне агентство Leo Burnett. Як повідомила RAU прес-служба Watsons Україна, влітку цього року компанія розробила і впровадила в комунікацію оновлений концепт бренду роботодавця – «Турбота – Наша Робота». Він продовжує ідею турботи компанії про клієнтів: ми дбаємо про наших співробітників, щоб вони дбали про … Читати далі Мережа Watsons впровадила оновлений концепт бренду роботодавця – «Турбота – Наша Робота»
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити