Мережа Watsons впровадила оновлений концепт бренду роботодавця – «Турбота – Наша Робота»

Мережа Watsons впровадила оновлений концепт бренду роботодавця – «Турбота – Наша Робота»

01.08.2018 08:00
  280
Ukrainian Retail Association

Оновлений концепт продовжує ідею турботи компанії про клієнтів. Креативним помічником компанії виступало міжнародне агентство Leo Burnett.

Як повідомила RAU прес-служба Watsons Україна, влітку цього року компанія розробила і впровадила в комунікацію оновлений концепт бренду роботодавця – «Турбота – Наша Робота». Він продовжує ідею турботи компанії про клієнтів: ми дбаємо про наших співробітників, щоб вони дбали про наших клієнтів.

Раніше, в кінці 2017 року, група компаній A.S. Watson Group, куди входить Watsons Україна, представила світу новий бренд роботодавця Be part of more (Будь частиною більшого). Основним посилом є міжнародна компанія – рітейлер №1 в світі, де кар’єрне зростання і кар’єрні подорожі завжди в динаміці, а міжнародний досвід розширює межі кожного співробітника. Все це – більше, ніж просто робота.

«Не дивлячись на те, що орієнтиром для нас був фреймворк Be part of more, при розробці нової корпоративної комунікаційної платформи ми керувалися специфікою нашої країни, менталітету і досвідом комунікації з реальними і потенційними співробітниками компанії», – коментує Катерина Веремєєва, начальник відділу корпоративних комунікацій і зв’язків з громадськістю.

«Міжнародні компанії відрізняє високий рівень корпоративної культури: як до співробітника відносяться, як його розвивають, як до нього прислухаються. Чи пропонують йому виключно офіційні та прозорі трудові відносини, чи є роботодавець соціально відповідальним і т.і. Саме це є важливою емоційною складовою, заради якої люди вибирають такі компанії, як наша», – прокоментували оновлення концепту бренду роботодавця в Watsons Україна.

Нагадаємо, Watsons – найбільша роздрібна мережа торгівлі товарами для краси та здоров’я в Азії. Вона налічує більше 4800 магазинів і понад 1400 аптек на 25 ринках Азії та Європи. В їх число входять континентальний Китай, Тайвань, Гонконг і Макао, Сінгапур, Таїланд, Малайзія, Філіппіни, Індонезія, а також Туреччина і Україна.

У мережу Watsons Україна входить понад 400 магазинів і 17 аптек у більш ніж 100 містах країни. Більше 5000 співробітників компанії обслуговують майже 3 млн покупців щомісяця.

Читайте також –

СЕО Watsons Томаш Вроблєвскі: Щоб робити успішний бізнес потрібно бути оптимістом


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку