Виторг SPAR в Україні у 2021 році зріс майже на 50%
Група SPAR International опублікувала свій щорічний звіт SPAR Annual Review 2021, який демонструє підсумки роботи компанії у всіх регіонах її присутності.
Як повідомляє портал AllRetail, в Україні мережа розвивається за системою франчайзингу та пропонує чотири торгові формати: SPAR Express (магазини біля дому торговою площею до 200 кв. м), SPAR (супермаркети 200-800 кв. м), EUROSPAR (супермаркети 800-3000 кв. м), INTERSPAR (гіпермаркети понад 3000 кв. м).
Зокрема, протягом 2021 року компанія SPAR Україна продовжувала територіальний розвиток, відкриваючи власні магазини та надаючи субліцензії незалежним рітейлерам, а також співпрацюючи з мережею АЗС ОВІС.
На кінець минулого року портфель рітейлера включав 76 магазинів загальною площею 16 200 кв.м. При цьому, виторг SPAR в Україні склав 58,7 млн євро, що на 49% більше у порівнянні з 2020 роком.
Для порівняння зазначимо, що виторг мережі SPAR у Польщі в 2021 році склав 385 млн євро (в цій країні компанія управляє 225 обʼєктами), в Албанії — 75 млн євро (66 магазинів), в Хорватії — 793 млн євро (125 магазинів). Найбільший виторг генерують філії SPAR в Австрії та ПАР — 8,6 і 5,3 млрд євро відповідно.
Загалом на кінець 2021 року SPAR у світі обʼєднував 13 623 магазини.
Читайте також –
Віктор Мольченко, Наш Край/SPAR: Ми відкриємо свій перший супермаркет в Україні у воєнний час