
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Майже 1000 кв. м площі, два поверхи, оригінальний дизайн і найсучасніше обладнання – що пропонує та як виглядає найбільший магазин однієї з провідних західноукраїнських мереж.
У липні один із лідерів продуктового роздробу Західної України – Рукавичка, що об’єднує біля 150 точок у 7 областях – відкрила у самому центрі Львова свій новий флагманський магазин. Він знаходиться у ТЦ Магнус на вулиці Шпитальній, 1, і займає площу 913 кв. м. Комплексні рішення та впровадження сучасних рітейл-технологій, постачання обладнання та його монтаж надали Modern-Eхро та SQUARES.
Рукавичка розвивається, і вигляд її магазинів повинен відповідати головній меті — поєднувати західний досвід та українську гостинність. Згідно нової концепції мережа першою оновила точку у Львові. Серед потреб — розширення площі та оновлення локації. Магазин вирішили зробити флагманом мережі, що спричинило низку нестандартних для компанії рішень.
Ініціаторами змін у переосмисленні бренду та перетворенні його цінностей у дизайн стала SQUARES – компанія групи Modern-Expo. «Дизайн починається з функції, тому спочатку ми проаналізували цілі компанії Рукавичка, потенціал приміщення у Львові та типи відвідувачів. Отримана інформація перетворилась у відкритий простір, красиві чіткі акценти та, найголовніше, у нове обличчя бренду – героїв казки, які тепер живуть у центрі магазину», – поділився Дмитро Кошевой, операційний директор компанії SQUARES.
Новий формат Рукавички змінив усе. Тепер магазин має два поверхи: на першому — сувенірна продукція та свіжі овочі й фрукти, на нижньому — максимальний продуктовий асортимент. Загальна площа зросла з 400 кв. м до 1000 кв. м. Розширені відділи магазину підкреслюють акцент на локальності й зручності.
Головні герої казки зустрічають гостей на великому LED-екрані на першому поверсі та по всьому магазину. Відкриті вікна, підкреслені лінії приміщення та високі стелі дарують відчуття стилю і простору, створюють атмосферу легкості для безтурботних покупок.
Новий магазин мережі Рукавичка відповідає й трендам сучасного ритму життя — на вулиці діє вікно To Go, де можна взяти каву та смачну випічку. Поспішати із запашною кавою в руках завжди приємніше.
Modern-Expo, міжнародний виробник та постачальник комплексних рішень для рітейлу, обладнала магазин стелажними системами з особливим дизайном. Комфортна висота обладнання дає можливість бачити весь простір та знаходити необхідні продукти чи сувенірку легко й неспішно. Крім того, компанія поставила в магазин холодильні пристінні регали, касові модулі, прикасові зони, технологічне обладнання.
«Рукавичка у ТЦ Магнус – це флагман нашої мережі, який обслуговує як львів’ян, так і гостей міста. Надзвичайно важливо було не лише розробити, а й втілити новий дизайн-концепт магазину в життя. Сміливо можу сказати, що нам разом з експертами SQUARES це вдалось. Зараз ми отримуємо безліч позитивних відгуків та схвалень від наших відвідувачів. Анімовані герої, зона Food-to-Go, два поверхи зі смачними та якісними продуктами припали до душі і маленьким, і дорослим гостям. Вірю, що це лише початок нашої ефективної та креативної співпраці з SQUARES, оскільки з Modern-Expo нас поєднує багаторічна співпраця», – розповіла Олена Фролова, директор департаменту маркетингу мережі Рукавичка.
Довідка. Modern–Expo Group – міжнародна компанія, постачальник №1 комплексних рішень для ритейлу в Центральній і Східній Європі. Виробничі майданчики, загальною площею 112 000 кв. м, знаходяться в Луцьку (Україна), Верхньодніпровську (Україна) і Вітебську (Білорусь), логістичний центр в Любліні (Польща).
Modern-Expo постачає обладнання в понад 70 країн світу; асортимент компанії – більше 50 000 найменувань, зокрема, торгові стелажі, касові бокси, обладнання з нержавіючої сталі, каси самообслуговування, стелажі високого складування, POS-обладнання, холодильне обладнання; сьогодні компанія також розробляє SMART-рішення для ритейлу. 11 офісів компанії знаходяться в Україні, Франції, Польщі, Білорусі, Німеччині, Великобританії, ОАЕ та інших країнах.
Серед клієнтів Modern-Expo такі відомі компанії, як: Groupe Auchan, PepsiCo, Metro AG, British American Tobacco, Philip Morris, Imperial Tobacco, Carrefour, OKKO, АТБ, Union COOP, E.Leclerc, Fozzy Group, Rewe Group, Zabka, Henkel, SPAR та інші.
Читайте також –