
Як українці святкували перші дні літа: Добірка найкращих мемів про операцію Павутина та черговий підрив кримського мосту


Українські користувачі сервісу усвідомлених покупок Varus.ua першими отримали доступ до пілотної версії нової функції Neomi — штучного інтелекту, який автоматично добирає інгредієнти для страв і формує повний продуктовий кошик за рецептом.
Зараз Neomi працює в тестовому режимі та активно вдосконалюється на основі реального користувацького фідбеку. Віджет розташований у спеціальному блоці на сайті Varus.ua під назвою «Зберу кошик за рецептом», що дозволяє швидко і зручно формувати список покупок, просто вводячи свої побажання щодо типу страв або дієтичних уподобань.
Для використання функції користувачу потрібно обрати адресу доставки або самовивозу — це необхідно для того, щоб система змогла врахувати наявність товарів та залишки в найближчому магазині. Вхід в акаунт чи реєстрація не є обов’язковими, але рекомендується для більш персоналізованого досвіду.
«Ми бачимо в штучному інтелекті потужний інструмент для спрощення повсякденних рутин. У співпраці з Neomi ми впроваджуємо рішення, яке дозволяє клієнтам швидко й легко зібрати продуктовий кошик за власними вподобаннями», — коментує запуск AI-функції e-commerce директор мережі Varus Олег Спірін.
Наразі добір інгредієнтів відбувається за наявністю товарів у найближчому магазині та їхньою популярністю серед покупців. Сервіс також враховує актуальні акції та знижки, щоб користувач отримував максимально вигідні пропозиції.
«Ми створили Neomi, усвідомлюючи, що люди насамперед думають не про окремі продукти, а про те, що їм хочеться з’їсти. Головне — страва, а продукти лише засіб для її приготування. Тому ми зосередилися на тому, щоб користувач обирав страву, а технологія дбала про решту. Ми хвилювалися, що вибір меню займатиме багато часу, проте зараз бачимо: півтори хвилини — і замовлення сформовано. Це свідчить про те, що нам вдалося переосмислити підхід до щоденних покупок, який залишався незмінним роками», — розповідає CEO та засновник Neomi Дмитро Лилик.
У планах команди — покращення логіки рекомендацій, врахування сезонності продуктів, запуск на європейських ринках і вихід мобільного додатка у 2025 році. Поки що продукт доступний тільки для користувачів в Україні, які оформлюють замовлення через Varus.ua.
Пілотний запуск Neomi вже демонструє перші позитивні результати: сервіс скорочує час формування кошика з 30 хвилин до 1–2 хвилин і сприяє зростанню конверсії інтернет-магазину.
Довідка. Varus — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією “Омега”. Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість — 113 супермаркетів у різних містах України та DarkStore у Києві. Мережа Varus працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс усвідомлених покупок Varus.ua.