Новий формат краси: у львівському Епіцентр відкрився магазин косметики Mon Cheri (+фото)
У Львові після масштабної реконструкції відкрився оновлений торговельний центр Епіцентр за адресою вул. Городоцька, 302. У ньому вперше представлено новий формат магазину косметики «Мон Шері» (Mon Cheri), який група компаній Епіцентр розвиває вже два роки.
Як повідомили RAU в прес-службі компанії, змінився не тільки дизайн та обладнання, клієнтам запропоновано косметичні бренди, що не представленні в інших роздрібних мережах: починаючи від балійської косметики, і до чоловічих брендів, які наразі можна придбати лише в барбер-шопах.
«В оновленому форматі Mon Cheri ми зробили нову зручну навігацію, розставили продукцію за секторами, зменшили висоту торговельного обладнання. Це дозволяє візуально зовсім інакше представити продукцію в магазині. Заходячи до нас, клієнти мають відчути креативність, творчість, бажання робити покупки», — говорить директор направлення «Декор» компанії Епіцентр Юлія Усата.
На відміну від класичних косметичних мереж у Mon Cheri чимало уваги приділяють роботі з молодими брендами, улюбленцями Іnstagram-спільноти. Також тут чимало уваги надано органічній продукції. Водночас на полицях магазину представлена ексклюзивна косметика від професійних салонних брендів, які розвивають так звані «домашні» лінійки косметики та засобів для самостійного догляду за обличчям і тілом. Крім того, у магазині можна знайти цікаві українські марки.
Окремий корнер у магазині присвячений чоловікам. Наразі, понад 50 % відвідувачів мережі торговельних центрів — чоловіки, тож Mon Cheri має значно більше чоловічої аудиторії ніж у конкурентів, пояснюють в Епіцентр.
Перший магазин Mon Cheri в мережі Епіцентр відкрився у 2018 році у Києві в ТЦ на проспекті Бандери. На даний момент мережа Mon Cheri налічує 12 магазинів. Найближчим часом в оновленому форматі відкриються магазини в Запоріжжі та Хмельницькому.
Читайте також –
Інноваційний формат: Епіцентр відкриває ТЦ з drive ареною та продуктовим супермаркетом у Львові