$2 млн на виробництво кормів для домашніх тварин: USAID надасть грант Suziria Group

$2 млн на виробництво кормів для домашніх тварин: USAID надасть грант Suziria Group

31.07.2024 08:00
  538
Дарія Осіїк

Проєкт USAID «Інвестиції для стійкості бізнесу» уклав грантову угоду на суму $2 млн з одним із лідерів українського ринку товарів для домашніх тварин, Suziria Group, для збільшення її виробничих потужностей. Згідно з умовами угоди, ще близько $4,5 млн компанія доінвестує за рахунок кредитів від українських банків та власних ресурсів. 

Грантове фінансування надається у межах підтримки Проєктом українських підприємств, які постраждали від війни. Отримані кошти дозволять Suziria Group запустити власне виробництво вологих кормів для домашніх тварин у м. Калуш в Івано-Франківській області, куди після ракетних обстрілів Харкова вона перемістила виробництво зернових кормів і де почала виготовляти м’ясні ласощі для собак і котів. При цьому частина виробничих потужностей у Харкові продовжує працювати.  

«Збройна агресія росії проти України та девальвація національної валюти негативно вплинули на роботу компанії. Усе це спонукало нас переглянути бізнес-модель і зробити ставку на розвиток власних виробничих потужностей на заході країни. Ми вдячні Проєкту USAID «Інвестиції для стійкості бізнесу» і банкам-партнерам. Наша співпраця демонструє, що усі учасники процесу налаштовані на перемогу України й готові інвестувати у розвиток конкурентоспроможного бізнесу та підтримку української економіки», – зазначила співвласниця Suziria Group Поліна Кошарна.  

  

Завдяки підтримці Проєкту та запуску нової лінії з виробництва вологих кормів для домашніх тварин, Suziria Group зможе збільшити виробничу потужність, створити 130 нових робочих місць та значно знизити собівартість продукції. Використати збільшення виробництва компанія планує для розширення частки ринку, співпрацюючи з українськими постачальниками сировини та ключовими роздрібними мережами, для яких виготовлятиме вологі корми для домашніх тварин під їхніми власними торговими марками. 

«Попри постійні обстріли Харкова і втрату частини магазинів на тимчасово окупованих територіях, Suziria Group не зупинилася, а продовжує розвиватися, адаптуючись під нові реалії. Запуск сучасного виробництва, створення додаткових робочих місць, а в перспективі і вихід на нові зовнішні ринки сприятимуть економічному відновленню України та зростанню рівня ВВП, від чого виграє як підприємство, так і країна в цілому», – зазначила заступниця керівника Проєкту USAID «Інвестиції для стійкості бізнесу» Юлія Вітка.  

Наразі вологі корми для домашніх тварин Suziria Group виготовляються на партнерських потужностях у країнах ЄС. Розвиток власного виробництва дасть їй змогу поступово відмовитися від імпорту цієї категорії продукції та розширити географію продажів. Через три роки Suziria Group планує розпочати експорт вологих кормів для домашніх тварин на європейський ринок. 

Довідка. Suziria Group – українська сімейна група компаній, яка розвиває ринок товарів для домашніх тварин понад 30 років. До її складу входять компанії Suziria Brands, Suziria Distribution і омніканальна мережа зоомаркетів MasterZoo. Компанія працює по всій території України та за її межами, експортуючи власні бренди, серед яких: Savory, Half&Half, Special One, Pet Fashion, Buddy Boo, Priroda, Puramur. Деталі на https://suziria-group.com/ 

Проєкт USAID «Інвестиції для стійкості бізнесу» (IBR) – це п’ятирічна програма, яка впроваджується компанією DAI Global, підтримує системні зміни в економіці України і збільшує пропозицію фінансування, доступного для українського бізнесу. Проєкт IBR має на меті трансформувати фінансовий сектор країни у добре функціонуючий і конкурентний ринок, який відповідає стандартам Європейського Союзу і є інтегрованим у міжнародні фінансові системи, водночас безпосередньо надаючи фінансування підприємствам для забезпечення сталого економічного зростання в Україні. Для отримання додаткової інформації про діяльність USAID IBR в Україні відвідайте сторінку у Фейсбуці: https://www.facebook.com/IBRUAproject


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Коршак, Соловейко.Медіа: Як використання аудіо та відео супроводу в ритейлі впливає на поведінку покупців

Володимир Коршак, Соловейко.Медіа: Як використання аудіо та відео супроводу в ритейлі впливає на поведінку покупців

Засновник Соловейко.Медіа Володимир Коршак під час свого виступу на RAU EXPO 2024 розповів про ефективність аудіо та відео...
time icon  
  75
Усі новини ринку