Зміцнення флагмана: як ТРЦ Екватор вдалося повернути в Рівне мережу Multiplex

Зміцнення флагмана: як ТРЦ Екватор вдалося повернути в Рівне мережу Multiplex

24.02.2020 08:10
  460
Ukrainian Retail Association

Мережа кінотеатрів Multiplex оголосила про повернення до Рівного та відкриття нового сучасного кінотеатру в місцевому торгово-розважальному центрі Екватор.

Цей матеріал доступний російською мовою

У 2018 році найбільша в Україні мережа кінотеатрів була змушена закрити свій об’єкт в рівненському кіноцентрі Ера через припинення договору оренди приміщення кіноцентром. Multiplex вже тоді планував повернутися до Рівного, відкривши кінотеатр на новому місці. Проте все виявилося не так просто: тільки на пошуки локації компанія витратила близько року. Лише зовсім нещодавно стало відомо про підписання договору на відкриття п’ятизального кінотеатру в рівненському торгово-розважальному центрі Екватор.

Складнощі переїзду

Як розповіли RAU в консалтинговій компанії Retail&Development Advisor, яка виступила брокером при підписанні договору оренди в ТРЦ, в питанні пошуку відповідних приміщень для відкриття кінотеатру існує ціла низка складнощів.

«Окрім традиційних вимог по зручному місцю розташування, високому трафіку і необхідній площі, у кінотеатрів є деякі специфічні вимоги до конфігурації приміщень. Фактично, в Рівному на момент закриття Multiplex в кіноцентрі Ера необхідні для відкриття нового кінотеатру локації були відсутні. Тому компанії довелося шукати альтернативні шляхи повернення в місто», – говорить партнер Retail&Development Advisor Олександр Фіалка.

За його словами, одним з таких варіантів стало розміщення кінотеатру в найбільшому торгово-розважальному центрі регіону Екватор, в якому була можливість проведення реконструкції під розміщення кінозалів.

Укладенню домовленостей про відкриття тут кінотеатру передував тривалий переговорний процес, складнощів якому додавали технічні труднощі реалізації проекту.

«Проект технічно складний: для розміщення повноцінного п’ятизального кінотеатру Multipleх в рівненському ТРЦ Екватор необхідно збільшити GBA на 400 кв. м. Це буде зроблено за рахунок трансформації непрацюючої рампи в повноцінну орендну площу. Більш того, досить велика кількість комунікацій вимагає перенесення. Цього можна досягти тільки ювелірної роботою з системами енергозабезпечення діючого ТРЦ, оскільки ми повинні зберегти максимально комфортні умови для працюючих магазинів і наших відвідувачів», – коментує операційний директор мережі ТРЦ Екватор Лариса Первіненко.

В мережі Multiplex розповіли, що завдяки цим рішенням замість маленького двозального кінотеатру, який працював в кіноцентрі Ера, в Рівному з’явиться набагато сучасніший об’єкт. У ньому буде працювати п’ять кінозалів на 700 місць, а його загальна площа складе більше 2000 кв. м. Це в свою чергу дозволить розширити асортимент фільмів і сервісів для глядача. У той же час, очевидно, що через великий обсяг необхідних для розміщення кінотеатру робіт, проект буде досить капіталомістким.

Взаємовигідне рішення

В результаті співпраці Multiplex отримає оптимальне для своїх потреб приміщення, а ТРЦ Екватор – сильного якірного орендаря, здатного істотно збільшити потік відвідувачів.

«Культура відвідування кінотеатрів в Україні розвинена набагато сильніше, ніж інші розважальні сегменти. Тому кінотеатри виступають потужним драйвером збільшення потоку відвідувачів в торговельні центри. З урахуванням наявного проекту після відкриття Multiplex ТРЦ Екватор повністю закриє питання з розважальною складовою, отримає кращий кінотеатр в регіоні, і зможе розраховувати на зростання трафіку в межах 10-15%», – вважає Олександр Фіалка з RDA.

Підтверджують його прогнози і в керуючій компанії ТРЦ Екватор, за оцінками якої відкриття кінотеатру дозволить збільшити відвідуваність ТРЦ більш ніж на 1200-1500 чоловік на день. «У процентному співвідношенні це близько 10% від загальної середньоденної відвідуваності. Наші прогнози засновані на вже наявному досвіді роботи з кінотеатром Multipleх в іншому нашому ТРЦ Екватор в Полтаві», – говорить Лариса Первіненко.

За її словами, відкриття кінотеатру заплановано на жовтень цього року. Варто відзначити, що це не єдині зміни в ТРЦ в сегменті розваг. Так, в грудні минулого року в рівненському Екватор відбулася релокацію і реконцепт дитячої кімнати. В результаті всі розваги і магазини в дитячій тематиці тепер працюють в одній зоні третьої черги ТРЦ, що дає ефект синергії. Крім того, вже у березні на території торгово-розважального центру розпочне роботу квест-кімната.

Подальші поліпшення

Лариса Первіненко також зазначає, що в поточному році в мережі ТРЦ Екватор заплановані й інші значущі зміни. «Департамент маркетингу компанії постійно проводить анкетування як відвідувачів, так і орендарів, що дає розуміння, які сегменти роботи потребують коригування та посилення. Ми дуже чітко працюємо з асортиментною матрицею товарів і послуг, представлених в наших ТРЦ. Особливо в Рівному і Полтаві, орієнтуючись на цільову аудиторію кожного з міст і відстежуючи якісні міграційні тенденції», – говорить топ-менеджер мережі Екватор.

Зараз керуюча компанія ТРЦ веде переговори з низкою нових операторів, ще не представлених в регіонах роботи мережі.

У той же час, відкриття деяких нових магазинів і проекти реконцепції діючих операторів вже узгоджені.

Так, в Рівному і Полтаві заплановано рестайлінг ресторанів Мелроуз і оновлення фуд-корту. У рівненському ТРЦ також планується відкриття на новій локації дитячого магазину Чудо Острів у новому форматі. В інших торгових об’єктах компанії в 2020 році заплановано відкриття цілої низки магазинів польської групи LPP.

Зокрема, три великих торгових об’єкти LPP відкриються в Екваторах Чернівців, Бердянська та Харкова – кожен з них займе площу понад 1500 кв. м. А в полтавському ТРЦ Екватор вже в лютому планується відкриття ще одного флагмана LPP – магазину Reserved площею близько 2400 кв. м.

Читайте також – 

Новини ТРЦ: Planeta Mall, Retroville, Budhouse Group, Arricano та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  43
Усі новини ринку