
Формувати екосистеми: як WR Group допомагає бізнесам зростати


Столичний ТРЦ Respublika Park запроваджує нову ініціативу — «годину тиші», яка діятиме у період з 11:00 до 12:00. Рішення оперативно ухвалено на пропозицію КМДА. У цей час у торговельному центрі вимикатимуть аудіо та відеорекламу, приглушуватимуть світло. Все це — для комфорту відвідувачів, наголошують в ТРЦ.
Ініціатива спрямована на підтримку різних категорій відвідувачів, зокрема людей із розладами аутичного спектру, РДУГ, ветеранів та цивільних із посттравматичним синдромом, літніх людей, а також батьків із маленькими дітьми. В умовах повномасштабної війни кількість людей, які можуть страждати на різні типи розладів, емоційне перевантаження чи психічні порушення, зростає. Для багатьох із них гучні звуки є потужним тригером, що може викликати стрес чи тривожні стани. Зменшення сенсорного навантаження допомагає знизити рівень напруги та створює більш безпечне середовище.
«Досвід бойових дій нерідко залишає підвищену чутливість до шуму та яскравого світла. Простори з високою активністю, де багато звуків, світла та багато людей —мають бути адаптованими для відвідувачів та ветеранів, які стали більш чутливими після бойового досвіду. Впровадження «години тиші» дозволяє мінімізувати ці фактори та створити більш безпечний простір та комфорт перебування», — пояснює CEO ТРЦ Respublika Park Юлія Щаслива.
Ініціатори проаналізували, як «тихі години» працюють у різних країнах світу, щоб перейняти досвід. Наприклад, у Канаді мережі Sobeys та Loblaws під час «сенсорних годин» зменшують гучність сканерів. В Австралії Coles та Woolworths мінімізують усі звукові сигнали й оголошення. А у Великій Британії Tesco та Morrisons проводять тренінги для персоналу з інклюзії, щоб краще підтримати відвідувачів.
Таким чином, Respublika Park впроваджує «годину тиші» як сучасну міжнародну практику, адаптовану до українських реалій, щоб зробити перебування у ТРЦ комфортним і безпечним для всіх категорій відвідувачів.
«Запровадження «години тиші» у магазинах Respublika Park стало продовженням діяльності ТРЦ, спрямованої на створення простору для психологічної та соціальної реабілітації ветеранів. Адже саме тут у липні 2025 року відкрився перший в Україні культурно-мистецький простір такого формату, де вже працюють арт і спорт терапія, творчі студії, освітні та інтеграційні програми», — зазначає СЕО та засновник Культурного центру Титанові В’ячеслав Запорожець.
Довідка. Respublika Park — супер-регіональний ТРЦ, відкритий у листопаді 2021 року в Києві, загальна площа – 300 000 кв. м. Власник ТРЦ – австрійська компанія Trafin Consulting und Entwicklungs GmbH, заснована у Відні у 2013 році та працює у сфері нерухомості. Наразі акціонер Respublika Park успішно представлений на ринках нерухомості Центральної та Східної Європи. Trafin здійснює значні інвестиції в торгові, готельні та житлові комплекси у багатьох країнах та є вагомим учасником інвестиційного сектору української економіки як акціонер ТРЦ Respublika Park.