![Що найчастіше купували українці у 2024 році: аналітика Maudau](https://rau.ua/wp-content/uploads/2025/02/obkladinka_maudau-400x210.jpg)
Що найчастіше купували українці у 2024 році: аналітика Maudau
![time icon](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/clock1.png)
![](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/eye.png)
Мережа Рукавичка продовжує активну експансію головними вулицями Львова. Цього разу дві нові локації рітейлеру вдалося відкрити в один день – 31 липня.
Цей текст доступний також російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба компанії Львівхолод, яка розвиває мережу Рукавичка, це 165-й і 166-й магазини мережі. Обидві торгові точки суттєво відрізняються форматами. Магазин на Науковій, 51 зайняв 220 кв. м і представляє широкий асортимент товарів для великих закупів. А перевагами об’єкту площею 98 кв. м на проспекті Шевченка, 18, будуть відбірні позиції найулюбленіших товарів українського виробника та власний імпорт, щойноспечена піца, смаколики з серії ToGo та запашна кава – все те, що цінують покупці динамічного центру міста. З нагоди відкриття у магазинах запущено акції для покупців з розіграшем путівок.
Мережа Рукавичка віддавна лідирує на території Західної України. Окрім якісної продукції українського виробника та власного імпорту, мережа розвиває ще й власні ТМ “Традиція”, “Кухарочка”, “То є просто”, “Глянц”, “Сірко”, власну пекарню та щоденне виробництво і доставку м’яса.
Разом з ідеєю доброї ціни, мережа запроваджує традиції корисних та свіжих продуктів. Для цього всю продукцію перевіряють у акредитованій харчовій лабораторії мережі та щоразу активніше розширюють власне виробництво. Також мережа активно розвиває доставку продуктів у всіх містах присутності.
Читайте також
Торгова мережа Рукавичка відкрила новий магазин в центрі Львова