Топ онлайн-замовлень українців влітку 2023 – аналітика Varus

Топ онлайн-замовлень українців влітку 2023 – аналітика Varus

06.09.2023 08:09
  3237
Дарія Осіїк

Мережа Varus підвела підсумки онлайн-продажів літа-2023 і підготувала цікаву аналітику топ-продуктів, які користувались популярністю цього спекотного сезону в замовленнях через сайт varus.ua.

Найпопулярніші продукти за останні три місяці – куряче філе, цукор, банани і солодкі батончики. Серед напоїв, без особливих сюрпризів, попитом користувалися мінеральна та солодка вода, а також пиво, що є характерним для спекотного сезону. Окремо у Varus зазначили, що за літо спостерігали підвищений попит на ще один алкогольний напій – віскі. Серед кондитерських виробів на першому місці в українських поціновувачів солоденького беззаперечним лідером є торт “Наполеон”.

Окремо слід відзначити таку товарну категорію як морозиво, адже влітку вона користується підвищеним попитом. Так, серед онлайн-замовлень на сайті varus.ua було понад 8 тонн морозива, що еквівалентно 60 000 пачкам. Найбільше до душі клієнтам Varus прийшлося морозиво з вареним згущеним молоком, пломбір та смак з курагою, чорносливом та арахісом.

Серед напоїв за літній сезон онлайн-клієнти Varus загалом замовили 315 000 л солодкої газованої води, 100 000 л соку та 140 л комбучі.

Також цікавою статистикою відзначаються популярні години замовлень клієнтів.  Таким чином виявилось, що в будні дні послуга онлайн-замовлень користується  меншою популярністю, а от найпопулярнішими днями для замовлень є неділя, субота та п’ятниця. Найбільш поширені години для замовлень: 12:00, 15:00 та 18:00.

Окрему увагу аналітики мережі Varus звернули на те, які саме продукти харчування були популярні серед клієнтів онлайн-замовлень протягом усього дня. Беззаперечним лідером українців стала піца, її буквально готові їсти на сніданок, обід та вечерю, і замовляють протягом усього дня. Ще з цікавого, що у ранкові години, окрім піци, також часто замовляють салат “Оселедець під шубою”.

Майбутнє розвитку рітейлу полягає у діалозі між мережею і клієнтом, а успіх полягає в випередженні очікувань. Тому рітейлери дуже багато часу приділяють і ретельно досліджують смакові вподобання своїх клієнтів, щоб почути і запропонувати найкращі пропозиції на улюблені товари. Varus прагне зробити комфортним та легким шопінг, тому не так давно відкрив новий даркстор, щоб часові рамки доставки стали ще зручніше. Тепер для онлайн-замовлень на varus.ua доступний 20-хвилинний слот на доставку. Таким чином, ваші улюблені піца “Карбонара” і комбуча приїдуть до вас у більш точний час, ніж раніше, і не потрібно буде чекати понад дві години голодними.

Довідка. Varus — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість — 103 супермаркети у різних містах України.

Мережа Varus працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини to go і сервіс усвідомлених покупок varus.ua.


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  5