Завжди поруч: мережа продуктових магазинів Фора оновила візуальний стиль
Фора – мережа продуктових магазинів поблизу дому, яка працює на українському ринку понад 20 років та налічує більше ніж 340 магазинів, у партнерстві з Taktika, провела ребрендинг.
Стрімкі зміни в країні спонукали мережу Фора до адаптації своєї стратегії. Враховуючи нові реалії, компанія оновила підхід до продуктового забезпечення відвідувачів, розділивши торгові точки на формати для підсилення позиціювання бренду “піклування в дії” та залишилася на території магазинів поблизу дому, забезпечуючи все необхідне поруч. Ці зміни також вплинули на візуальний стиль, який тепер краще відображає оновлену стратегію бренду.
“Оновлена айдентика бренду є стратегічним рішенням для нашого розвитку. Ми прагнемо, щоб будь-яка взаємодія з брендом Фора – чи то відвідування магазину, онлайн-шопінг або перегляд реклами – була цілісною та послідовною. Єдиний оновлений візуальний стиль допоможе надалі розвивати бренд, що підвищує задоволеність гостей та їхню лояльність”, – коментує маркетинг-менеджерка Фора Віра Мєлєхова.
Дизайн мережі став більш сучасним, щоб бути в трендах сьогодення та яскравіше демонструвати бренд Фора. Taktika оновила айдентику бренду, розробивши нові фірмові елементи. Зокрема, запропонували нові принципи верстки для макетів у всіх каналах комунікацій – від вітрин до соцмереж.
Також були оновлені головні кольори мережі – зелений і червоний, і додані нові – фіолетовий, жовтий та блакитний. Водночас агенція запропонувала нові акцентні шрифти. Завдяки цьому дизайн став виглядати сучасніше, а комунікація з гостем – простіше та зрозуміліше.
Для брендування окремих елементів Taktika створила ілюстративні патерни та плашки з жартівливими написами. Такі як: “Приходь голодним” та “Щось смачненьке та тепленьке”.
“Перед командою маркетингу стояла задача візуально освіжити бренд, але залишитися впізнаваними для наших гостей. Ми залишили звичний для Фора зелений-червоний логотип з кошиком, але змінили відтінки кольорів та спростили форму кошика – для кращої пізнаваності та диференціації від конкурентів. Вдячні креативній агенції Taktika за розробку нового підходу до візуальних комунікацій бренду Фора”, – менеджер креативних проєктів Фора Юрій Шипота.
“Ми розуміли, що, як і в будь-якого продуктового ритейлу, маркетинг Фора – це про велику кількість потокової онлайн і офлайн комунікації: цінники, постери, каталоги тощо. Для всього цього потрібно було створити дизайн-систему з достатньою кількістю елементів. Наш брендбук мав полегшувати життя дизайн-команді клієнта та містити достатню кількість шаблонів з яких можна зібрати будь-який матеріал”, – розповідає креативний директор Taktika Ілля Почкун.
Усі зображення несуть ілюстративний характер.
Довідка. Фора – це мережа сучасних продуктових магазинів поблизу дому. Мережа налічує понад 340 магазинів у десяти регіонах України, і є лідером за кількістю торгових точок у Київському регіоні. Мережа продуктових магазинів Фора піклується про понад 450 тисяч гостей щодня.
Taktika – це креативна агенція, яка робить зрозумілу та помітну рекламу. Агенція співпрацює з національними та глобальними брендами, серед яких Prom, ПриватБанк, Favbet, MasterZoo. Їх роботи відзначені міжнародними нагородами Red Dot Design Award і Golden Drum.