Які способи оплати обирають українці під час онлайн-замовлень – аналітика varus.ua

Які способи оплати обирають українці під час онлайн-замовлень – аналітика varus.ua

09.07.2024 11:40
  221
rau

Все більше українців віддають перевагу онлайн-замовленням і користуються службами доставки. Згідно з дослідженням WebPromo, ринок українського продуктового ритейлу в онлайн стабільно зростає. За прогнозами, у 2025 році показники цього напрямку перевищать довоєнні та продовжать зростати протягом найближчих чотирьох років. У мережі Varus проаналізували, які способи оплати найчастіше обирають клієнти під час онлайн-замовлень на varus.ua.

Варіанти отримання онлайн-замовлення

Онлайн-замовлення продуктів — це зручно та швидко. Своє онлайн-замовлення на varus.ua можна отримати трьома способами:

  • Доставка кур’єром;
  • Самовивіз з супермаркету Varus;
  • Самовивіз з точки видачі Varus Drive.

Кожен з цих варіантів передбачає декілька опцій оплати — це сплата замовлення одразу на сайті, оплата після збірки чи оплата кур’єру. Таким чином, клієнти можуть обрати найзручніший для себе формат оплати та не перейматись про зняття готівки чи перерахування коштів на картку.

Будь-який спосіб оплати

Послуга доставки дозволяє заощаджувати час на поїздках до магазинів та отримувати замовлення саме тоді, коли це найбільш комфортно. Найпопулярнішою опцією оплати онлайн-замовлень з послугою доставки стала оплата після збірки. Її обирають понад 66,2% клієнтів varus.ua. Загалом уподобання клієнтів щодо типів оплати замовлень з доставкою виглядають так:

  • Після збірки — 66,2%
  • Післяплата — 33,3%
  • Оплата на сайті — 0,5%
  • Карткою кур’єру — 0,01%

Під час онлайн-замовлень з можливістю самовивозу фаворитом серед опцій оплати стала післяплата. Її обирає абсолютна більшість клієнтів. А відсоткове співвідношення всіх варіантів оплати виглядає так:

  • Післяплата — 85,2%
  • Оплата після збірки — 14,5%
  • Оплата на сайті — 0,5%

Тим, хто обирає забирати свої замовлення в точці видачі Varus Drive, не виходячи з авто, найбільше до вподоби варіант оплати після збірки. Ним зазвичай користується 54,2% покупців. Також помітно, що саме ця категорія клієнтів найчастіше за інших обирає оплату одразу під час оформлення замовлення на varus.ua — 4,2%.

 У цьому уподобання клієнтів виглядають так:

  • Оплата після збірки — 54,2%
  • Післяплата — 41,7%
  • Оплата на сайті — 4,2%

Статистика демонструє, що переважна більшість клієнтів varus.ua обирає сплачувати замовлення після збірки або після отримання. Частка людей, які оплачують онлайн-замовлення прямо на сайті, є незначною. Найменш популярною опцією стала оплата кур’єру при отриманні замовлення — нею клієнти Varus користуються найрідше.

Згідно з отриманими результатами можна припустити, що частина користувачів досі остерігається сплачувати замовлення під час оформлення. Утім, є позитивна динаміка, що з кожним роком онлайн-замовлення стають все більш звичними для українців, а частка тих, хто оплачує замовлені товари одразу після оформлення чи збірки, зростає.

Світові тенденції також показують зростання довіри до онлайн-оплат та використання цифрових гаманців. У багатьох країнах люди все частіше використовують сервіси як Apple Pay та Google Wallet для оплати онлайн-замовлень. Це свідчить про загальний тренд до переходу на безготівкові платежі, що сприяє підвищенню комфорту для користувачів по всьому світу. Тож можна очікувати, що і в Україні частка онлайн-оплат продовжить зростати, сприяючи розвитку цифрових рішень у ритейлі.

Довідка. Varus — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією Омега. Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість — 108 супермаркетів у різних містах України та DarkStore у Києві. Мережа Varus працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс усвідомлених покупок varus.ua.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Олександр Черніцький, Mandarin Plaza Group: Чому доречно відкривати Ocean Mall навіть під час повномасштабної війни (+презентація 360)

Олександр Черніцький, Mandarin Plaza Group: Чому доречно відкривати Ocean Mall навіть під час повномасштабної війни (+презентація 360)

Олександр Черніцький, голова правління Mandarin Plaza Group, девелопера та оператора найбільших українських ТРЦ, зокрема,...
time icon  
  54
Усі новини ринку