
Результати роботи мережі Еva у І півріччі 2025-го: 29 нових магазинів, 14,8 млрд грн доходу, 2,5 млрд грн податків, 800 млн грн інвестицій


Мережа магазинів Еva продовжує активно розвиватися та демонструє вагомі результати у ключових напрямах своєї діяльності. Суттєві напрями інвестування – це розвиток мережі, модернізація та ребрендинг (майже 150 млн грн), придбання логістичного комплексу в Броварах, а також розширення мережі кас самообслуговування та впровадження нового формату магазинів.
Чистий дохід компанії за шість місяців 2025 року склав 14,8 млрд грн, що майже на 19% більше, ніж за аналогічний період у 2024-му. Чистий прибуток – 548 млн грн. Сума податкових платежів сягнула майже 2,5 млрд грн. Сума інвестицій становить 800 млн грн.
Протягом І півріччя компанія відкрила 29 нових магазинів. 16 з них – у дизайні «Жіноча енергія». Завдяки масштабуванню мережі Еva створила 225 нових робочих місць. Станом на 30 червня загальна чисельність персоналу компанії склала 13 949 працівників. Кількість працюючих магазинів – 1127. 143 з них – у дизайні «Жіноча енергія» та три – у форматі Еva Вeauty.
Команда бізнес-напряму Еva Вeauty продовжує наповнювати асортимент формату преміальними брендами, серед яких Kerastase, Тigi, Alfaparf (догляд за волоссям); Collistar, Payot, Arnaud Paris, Matis, Malevich, CosDeBaha, Skin 1004, Baylis&Harding (догляд за обличчям та тілом); Serge Lutens, Mex, David Beckham, Bruno Banani, Akro, Maison Maїssa, Freevola (парфумерія); Artdeco (декоративна косметика); Аlps, Sultan De Saba та багато інших. Розширення портфелю брендів та відкриття нових Еva Вeauty – ключові завдання напряму на друге півріччя.
Департамент власних торгових марок Еva також продовжує розвивати свій портфель, який наразі включає 66 брендів. Так напрям вийшов у нову категорію – аромати для авто. У категорії декоративної косметики було представлено трендову колекцію Jelly від GlamBee, яка одразу стала вірусною в TikTok. Парфумерна ТМ Fabien Marche поповнилася двома новими лінійками – Hermetic Collection і Kaleidoscop Collection. Також було започатковано нову лінійку догляду за проблемною шкірою ТМ Мay face. Частка ВТМ у продажах компанії в натуральному вимірі за підсумками І півріччя складає 37,88%. У другому півріччі спеціалісти напряму планують приділити особливу увагу розвитку ексклюзивних ВТМ-проєктів для Еva.ua (б’юті-гаджетів, фітнес-аксесуарів тощо), а також представити клієнтам нові продукти для фарбування, тонування та укладання волосся.
Логістичний департамент компанії завершив низку масштабних проєктів. Серед них – модернізація розподільчих центрів інтернет-магазину у Львові та Броварах, яка дозволила збільшити максимальну потужність обробки замовлень з 12 000 – 15 000 до 20 000 на добу на кожному зі складів. У межах проведених робіт на дільницях фінального відбору, контролю та пакування, а також дільницях консолідації замовлень були проведені значні доробки з автоматизації та роботизації. Вдосконалене освітлення. Розроблені та встановлені нові ергономічні столи, що зменшили навантаження на контролерів-пакувальників, серед яких багато жінок. Впроваджені значні програмні доопрацювання з оптимізації процесу відбору та контролю інтернет-замовлень. Це все дозволило підвищити продуктивність співробітників на дільниці контролю та пакування на 75%, зменшити кількість помилок при пакуванні замовлень до 0,013%, скоротити операційні витрати на контроль та пакування на 40%, майже на 2,5 години скоротити середній час збору замовлення.
Ще один важливий напрям роботи департаменту логістики – розвиток власної кур’єрської служби. В планах – найближчим часом поширити сервіс на Одесу та Харків. А в Дніпрі, Львові та Києві за результатами І півріччя 2025 року 68% кур’єрських доставок вже виконуються власним ресурсом компанії. Також збільшена частка власної доставки замовлень до точок видачі в магазинах – з 54% на кінець 2024 року до 64% на кінець І півріччя 2025 року.
Крім того, Еva впровадила сервіс зворотного зв’язку при доставці товару в роздрібну мережу. Опція реалізована через ТГ-бот та дозволяє водіям і співробітникам магазинів виставляти взаємні оцінки після кожної доставки. Дане рішення дозволило мати повну оперативну інформацію про наданий сервіс та вчасно застосовувати заходи з його поліпшення за потреби.
Також компанія готує базу для масштабування своїх логістичних потужностей у зв’язку з невпинним розширенням напряму електронної комерції – збільшенням асортименту та кількості замовлень в інтернет-магазині Еva.ua. На початку року було закрито угоду з придбання логістичного комплексу в Броварах у компанії Dragon Capital.
Динаміка росту трафіку інтернет-магазину компанії в І півріччі 2025 року порівняно з аналогічним періодом 2024-го склала 26%, динаміка збільшення числа замовлень – 35%, а росту товарообігу – 56%. Маркетплейс Еva.ua вже пропонує понад 350 000 товарів від самої Eva та понад 130 продавців-партнерів.
Більше третини замовлень на Eva.ua продовжують здійснювати через мобільний застосунок компанії. На кінець I півріччя він має понад 5,6 млн встановлень та понад 800 000 активних користувачів на місяць. В І півріччі компанія інтегрувала до застосунку функціонал Visual by Еva. Завдяки технології доповненої реальності користувачі можуть віртуально приміряти засоби декоративної косметики та фарби для волосся просто в картці товару. Крім того Еva запустила сервіс індивідуальної консультації експерта-косметолога в чат-ботах Viber та Telegram. Наразі кількість підписників у чат-ботах Еva складає понад 2 млн.
Від початку повномасштабного вторгнення Еva спільно з партнерами та клієнтами реалізувала 26 проєктів, об’єднавши навколо них близько 6 млн учасників і спрямувавши з ними на допомогу понад 108 млн грн. З них близько 5,2 млн грн – у І півріччі 2025. Одним із фокусних напрямів для компанії залишається підтримка Сил оборони.
Так в межах проєкту «Оперативний штаб», який надає допомогу у вигляді товарів з асортименту для військових, медичних установ, волонтерів та благодійних організацій, за 6 місяців 2025 року закрито 73 запити на понад 330 000 грн (всього – понад 700 запитів на більш як 7 млн грн).
Завдяки співпраці з проєктом «ГеройCAR» благодійного фонду Руслана Шостака в межах ініціативи «Від малого до великого», мобілізовані співробітники Еva отримали два позашляховики (передані 118-й окремій механізованій бригаді «Сталева зграя»). Крім того, військовослужбовці з числа працівників отримали за запитами ноутбуки, окуляри та пульти для керування FPV-дронами. В межах ініціативи «Відчувай на максимум» (спільно з «ГеройCAR») зібрано понад 4,5 млн грн і придбано 119 мотоциклів, які готуються до передачі підрозділам ЗСУ.
Еva увійшла до переліків найбільших донаторів та найбільших платників податків в Україні, складених виданням NV. Отримала відзнаку «Бізнес року 2024» від Ukrainian Business Award. Здобула звання Lovemark за результатами дослідження компанії 4Service одразу в двох номінаціях – «Магазин товарів для дому» та «Магазини косметики, парфумерії та товарів для догляду». Увійшла до переліку найкращих роботодавців України за версією журналу «Топ-100. Рейтинги найбільших» та порталу delo.ua. Посіла перше місце у національному рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні Активісти» в категорії «Ритейл – парфумерія».