ТРЦ Retroville першим в Україні впровадить технологію, що дозволяє аналізувати поведінку покупців

ТРЦ Retroville першим в Україні впровадить технологію, що дозволяє аналізувати поведінку покупців

05.02.2020 08:00
  1965
rau

У квітні в Києві відкриється торгово-розважальний центр Retroville – перший в Україні life-style центр, який об’єднує всі популярні формати в одному місці: дозвілля, спорт, розваги, шопінг.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Одна з особливостей Retroville – інноваційність. ТРЦ впровадив сучасні рішення для комфорту не тільки відвідувачів, але й орендарів. Так, він першим в Україні задіє WiFi-систему Shopster. Технологія дозволить відстежувати поведінку покупців відразу за кількома параметрами. На основі отриманих даних вдасться постійно вдосконалювати рекламні та інші активності для стимулювання продажів.

Як відомо, 30-50% відвідувачів ТРЦ не вимикають WiFi на своїх смартфонах. Ця звичка відкриває шлях до додаткових можливостей як для власника торгових площ, так і для орендарів. Збираючи дані про поведінку відвідувачів, Shopster допомагає краще сформувати стратегію кожного окремого магазину і всього ТРЦ. Технологія фіксує такі моменти:

  1. Час, проведений в тому чи іншому магазині, а також зонах ТРЦ. Завдяки зібраній інформації можна побачити, в яких магазинах або точках центру покупці проводять менше часу, і, з огляду на цей нюанс, вжити заходів для підвищення їх популярності, збільшити рекламну активність.
  2. Середній час. Дає розуміння того, скільки часу в середньому проводять відвідувачі в тому чи іншому магазині, а також певних зонах і в ТРЦ в цілому.
  3. Частка «залучених» і «незалучених» відвідувачів. Демонструє, скільки людей затримуються на локації, а скільки – йдуть раніше середнього тимчасового показника. Отримані дані допомагають виміряти ефективність локації, а також сегментувати аудиторію та створювати дієві рішення для конкретної категорії людей.
  4. Кількість унікальних «нових» і «повторних» відвідувачів. Система надає дані про кількість людей, які вперше відвідали локацію, та частку тих, хто повернувся через якийсь час. Показник дає розуміння ефективності маркетингових акцій: спеціальних пропозицій, знижок, друкованої реклами, зовнішнього та внутрішнього оформлення зон.
  5. Частота відвідувань. Періодичність, з якою покупці відвідують певний магазин або локацію ТРЦ, а також як часто вони відвідують ТРЦ в цілому.
  6. Коефіцієнт відвідувачів, що проходять повз. Відображає кількість людей, яких не зацікавила локація. Тенденція до зростання цього показника може вказувати на необхідність посилення маркетингових активностей.
  7. Карта переміщення. Дає розуміння траєкторії руху відвідувачів по ТРЦ: в який магазин заходять відразу, а в якій – в останню чергу.
  8. Маршрути відвідувачів. Технологія дозволяє побачити, за яким принципом відвідувачі будують свій маршрут. Наприклад, може виявитися, що постійні клієнти магазину, зробивши всі необхідні покупки, часто заходять перекусити в один заклад на території ТРЦ. Така інформація – відмінна платформа для розвитку програм лояльності. До того ж вона допомагає аналізувати «холодні» чи «гарячі» зони.
  9. Популярність локації. Показує, наскільки та чи інша зона користується попитом, а також простежує зростання/падіння популярності.

Перераховані пункти допомагають покроково відстежити шлях до покупки: який момент став вирішальним, а що, навпаки, перешкоджало придбанню. До того ж технологія здатна виступити тригером, надаючи можливість відправки рush-повідомлень. Так, проходячи повз певного магазину або закладу, людина отримає повідомлення про акції, знижки та новинки.

В цілому в ТРЦ буде встановлено близько 500 датчиків IBeacon – маленьких бездротових пристроїв.

За установку трекінгових систем в ТРЦ відповідає Watcom Group. За словами керівництва Retroville, вибір припав саме на цю компанію по ряду причин. “Ми поставили собі за мету зробити ТРЦ Retroville максимально технологічним і ефективним. Саме тому було прийнято рішення задіяти систему, здатну оперативно надавати точні дані, що відображають продуктивність кожної окремої локації та об’єкта в цілому. Це дасть можливість безперервно покращувати роботу ТРЦ”, – зазначила CEO ТРЦ і БЦ Retroville Рената Якубченієне.

Основною перевагою використання системи Shopster для ТРЦ Retroville стане можливість допомогти покупцеві не піти без покупки, поліпшити сервіс і зміцнити лояльність, а також збільшити ефективність управлінських рішень для топ-менеджменту ТРЦ і отримати додатковий інструмент зростання доходів.

Читайте також –

Рената Якубченієне, ТРЦ і БЦ Retroville: Ми об’єднали всі основні складові сучасного життя в одному просторі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Chief Marketing Officer Maudau Ольга Румянцева, розповіла розповіла про злети і падіння ринку e-commerce, зміну споживчого попиту та новий...
time icon  
  94
Усі новини ринку