ТРЦ Retroville першим в Україні впровадить технологію, що дозволяє аналізувати поведінку покупців
У квітні в Києві відкриється торгово-розважальний центр Retroville – перший в Україні life-style центр, який об’єднує всі популярні формати в одному місці: дозвілля, спорт, розваги, шопінг.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Одна з особливостей Retroville – інноваційність. ТРЦ впровадив сучасні рішення для комфорту не тільки відвідувачів, але й орендарів. Так, він першим в Україні задіє WiFi-систему Shopster. Технологія дозволить відстежувати поведінку покупців відразу за кількома параметрами. На основі отриманих даних вдасться постійно вдосконалювати рекламні та інші активності для стимулювання продажів.
Як відомо, 30-50% відвідувачів ТРЦ не вимикають WiFi на своїх смартфонах. Ця звичка відкриває шлях до додаткових можливостей як для власника торгових площ, так і для орендарів. Збираючи дані про поведінку відвідувачів, Shopster допомагає краще сформувати стратегію кожного окремого магазину і всього ТРЦ. Технологія фіксує такі моменти:
- Час, проведений в тому чи іншому магазині, а також зонах ТРЦ. Завдяки зібраній інформації можна побачити, в яких магазинах або точках центру покупці проводять менше часу, і, з огляду на цей нюанс, вжити заходів для підвищення їх популярності, збільшити рекламну активність.
- Середній час. Дає розуміння того, скільки часу в середньому проводять відвідувачі в тому чи іншому магазині, а також певних зонах і в ТРЦ в цілому.
- Частка «залучених» і «незалучених» відвідувачів. Демонструє, скільки людей затримуються на локації, а скільки – йдуть раніше середнього тимчасового показника. Отримані дані допомагають виміряти ефективність локації, а також сегментувати аудиторію та створювати дієві рішення для конкретної категорії людей.
- Кількість унікальних «нових» і «повторних» відвідувачів. Система надає дані про кількість людей, які вперше відвідали локацію, та частку тих, хто повернувся через якийсь час. Показник дає розуміння ефективності маркетингових акцій: спеціальних пропозицій, знижок, друкованої реклами, зовнішнього та внутрішнього оформлення зон.
- Частота відвідувань. Періодичність, з якою покупці відвідують певний магазин або локацію ТРЦ, а також як часто вони відвідують ТРЦ в цілому.
- Коефіцієнт відвідувачів, що проходять повз. Відображає кількість людей, яких не зацікавила локація. Тенденція до зростання цього показника може вказувати на необхідність посилення маркетингових активностей.
- Карта переміщення. Дає розуміння траєкторії руху відвідувачів по ТРЦ: в який магазин заходять відразу, а в якій – в останню чергу.
- Маршрути відвідувачів. Технологія дозволяє побачити, за яким принципом відвідувачі будують свій маршрут. Наприклад, може виявитися, що постійні клієнти магазину, зробивши всі необхідні покупки, часто заходять перекусити в один заклад на території ТРЦ. Така інформація – відмінна платформа для розвитку програм лояльності. До того ж вона допомагає аналізувати «холодні» чи «гарячі» зони.
- Популярність локації. Показує, наскільки та чи інша зона користується попитом, а також простежує зростання/падіння популярності.
Перераховані пункти допомагають покроково відстежити шлях до покупки: який момент став вирішальним, а що, навпаки, перешкоджало придбанню. До того ж технологія здатна виступити тригером, надаючи можливість відправки рush-повідомлень. Так, проходячи повз певного магазину або закладу, людина отримає повідомлення про акції, знижки та новинки.
В цілому в ТРЦ буде встановлено близько 500 датчиків IBeacon – маленьких бездротових пристроїв.
За установку трекінгових систем в ТРЦ відповідає Watcom Group. За словами керівництва Retroville, вибір припав саме на цю компанію по ряду причин. “Ми поставили собі за мету зробити ТРЦ Retroville максимально технологічним і ефективним. Саме тому було прийнято рішення задіяти систему, здатну оперативно надавати точні дані, що відображають продуктивність кожної окремої локації та об’єкта в цілому. Це дасть можливість безперервно покращувати роботу ТРЦ”, – зазначила CEO ТРЦ і БЦ Retroville Рената Якубченієне.
Основною перевагою використання системи Shopster для ТРЦ Retroville стане можливість допомогти покупцеві не піти без покупки, поліпшити сервіс і зміцнити лояльність, а також збільшити ефективність управлінських рішень для топ-менеджменту ТРЦ і отримати додатковий інструмент зростання доходів.
Читайте також –