
“Не жіноча” справа: як велика війна вплинула на гендерне співвідношення в ритейлі


У квітні в Києві відкриється торгово-розважальний центр Retroville – перший в Україні life-style центр, який об’єднує всі популярні формати в одному місці: дозвілля, спорт, розваги, шопінг.
Одна з особливостей Retroville – інноваційність. ТРЦ впровадив сучасні рішення для комфорту не тільки відвідувачів, але й орендарів. Так, він першим в Україні задіє WiFi-систему Shopster. Технологія дозволить відстежувати поведінку покупців відразу за кількома параметрами. На основі отриманих даних вдасться постійно вдосконалювати рекламні та інші активності для стимулювання продажів.
Як відомо, 30-50% відвідувачів ТРЦ не вимикають WiFi на своїх смартфонах. Ця звичка відкриває шлях до додаткових можливостей як для власника торгових площ, так і для орендарів. Збираючи дані про поведінку відвідувачів, Shopster допомагає краще сформувати стратегію кожного окремого магазину і всього ТРЦ. Технологія фіксує такі моменти:
Перераховані пункти допомагають покроково відстежити шлях до покупки: який момент став вирішальним, а що, навпаки, перешкоджало придбанню. До того ж технологія здатна виступити тригером, надаючи можливість відправки рush-повідомлень. Так, проходячи повз певного магазину або закладу, людина отримає повідомлення про акції, знижки та новинки.
В цілому в ТРЦ буде встановлено близько 500 датчиків IBeacon – маленьких бездротових пристроїв.
За установку трекінгових систем в ТРЦ відповідає Watcom Group. За словами керівництва Retroville, вибір припав саме на цю компанію по ряду причин. “Ми поставили собі за мету зробити ТРЦ Retroville максимально технологічним і ефективним. Саме тому було прийнято рішення задіяти систему, здатну оперативно надавати точні дані, що відображають продуктивність кожної окремої локації та об’єкта в цілому. Це дасть можливість безперервно покращувати роботу ТРЦ”, – зазначила CEO ТРЦ і БЦ Retroville Рената Якубченієне.
Основною перевагою використання системи Shopster для ТРЦ Retroville стане можливість допомогти покупцеві не піти без покупки, поліпшити сервіс і зміцнити лояльність, а також збільшити ефективність управлінських рішень для топ-менеджменту ТРЦ і отримати додатковий інструмент зростання доходів.
Читайте також –