Компанія RDA залучила в ТРЦ ХІТ MALL десять нових торгових операторів

Компанія RDA залучила в ТРЦ ХІТ MALL десять нових торгових операторів

31.08.2021 08:15
  933
Костянтин Симоненко

Загалом консалтингова компанія Retail & Development Advisor здала в новому столичному торгово-розважальному центрі ХІТ MALL майже 1000 кв. м площ.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили RAU у компанії RDA, вона виступила брокером при укладанні договорів з такими ювелірними брендами, як Золотий Вік (75,15 кв. м), Столична Ювелірна Фабрика (60,81 кв. м), Укрзолото (42,17 кв. м), Срібний Вік (острів). Також RDA була посередником у підписанні договору з магазином оптики Люксоптика, який розмістився на площі 50,5 кв. м.

Крім того, за сприяння консультантів RDA в ТРЦ були відкриті торгові об’єкти двох рітейлерів взуття, а також кількох операторів сегменту drogerie. Магазин найбільшого гравця українського fashion-ринку Intertop зайняв 141,8 кв. м, тоді як фірмовий магазин німецького взуттєвого бренду Rieker 98,24 кв. м. Площа нового магазину найбільшої в країні мережі drogerie EVA склала 213,17 кв. м, Miniso Ukraine – 119,45 кв. м, ProStor – 172,17 кв. м. Таким чином загальна площа зданих за участю RDA приміщень в ТРЦ склала близько 1000 кв. м.

«Після відкриття нового магазину в торговому центрі ХІТ MALL мережа Укрзолото розширилася до 175-ти об’єктів, які розташовані в різних регіонах України. В асортименті магазину представлені трендові ювелірні вироби на кожен день, що відповідає концепції бренду та прикраси для особливих подій», — прокоментував запуск нової торгової точки директор з розвитку Укрзолото Сергій Ярмолюк.

У свою чергу комерційний директор СЮФ Оксана Назарова підкреслила, що важливу роль у прийнятті рішення про відкриття магазину в ХІТ MALL зіграли концепція і місце розташування торгового комплексу. За її словами, ТЦ знаходиться на перетині великих транспортних розв’язок, а значить, може розраховувати на високу відвідуваність не тільки у вихідні, але і в будні дні.

«За оцінками девелопера, тільки в радіусі одного кілометра від торгового центру проживає більше 25 000 людей. Ми готові задовольняти потреби жителів району в якісних ювелірних товарах», – зазначила Назарова.

Як повідомила керівник проекту в RDA Анна Яценко, на дату відкриття торговельного центру (12 серпня), його заповнюваність склала понад 80%.

«Вільних площ залишається не так вже й багато – всього один лот на першому поверсі та три лоти на другому. На другий рівень плануємо залучити рітейлерів товарів для дому, які працюватимуть в синергії із JYSK. Для них залишається 279 кв. м вільних площ», – додала Яценко.

Нагадаємо, чотириповерховий торговий центр ХІТ MALL знаходиться на проспекті Перемоги, 134/1 поруч зі станцією метро Житомирська. Загальна площа об’єкта складає близько 16 000 кв. м, орендна – 9600 кв. м. Якірним орендарем торгового центру став продуктовий супермаркет Novus площею близько 2450 кв. м. Девелопер проекту – Альянс-Екопроект, брокером виступила компанія Retail & Development Advisor (RDA).

Довідка. Retail&Development Advisor – українська експертна консалтингова компанія в сфері комерційної нерухомості, яка надає широкий спектр консультаційних, управлінських, посередницьких і оціночних послуг орендарям і власникам об’єктів нерухомості, а також інвесторам і девелоперським компаніям. Основні напрямки діяльності: аутсорсинг відділу розвитку рітейлерів, надання брокерських послуг із купівлі-продажу або оренди приміщень, управління об’єктами комерційної нерухомості, консалтингові послуги, комплексні послуги з розвитку роздрібних мереж, офісна та логістична нерухомість.

Читайте також –

Хіти на Житомирській: як виглядає новий київський ТЦ ХІТ MALL (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  151
Усі новини ринку