Компанія RDA підписала для ТРЦ Retroville 15 орендарів

Компанія RDA підписала для ТРЦ Retroville 15 орендарів

05.07.2021 04:00
  811
rau

В цілому консалтингова компанія Retail & Development Advisor здала в столичному торгово-розважальному центрі Retroville майже 7000 кв. м площі.

Як повідомила RAU прес-служба RDA, компанія була посередником при укладанні договорів з такими якірними орендарями, як розважальний центр Papashon (1213 кв. м) і дитячий розважальний центр Papashon Kids (3070 кв. м), спортивним супермаркетом Megasport (417 кв. м) і дитячим магазином Будинок Іграшок (605 кв. м).

Крім того, за сприяння консультантів RDA в ТРЦ були відкриті перші в Києві магазини нового формату EVA Beauty Lab і Ultrashop. Магазин найбільшої в країні мережі drogerie зайняв 321 кв. м, тоді як fashionрітейлер Ultra Group орендував у ТРЦ Retroville 420 кв. м для мультибрендового магазину Ultrashop, в якому представлені всесвітньо відомі бренди Levis, Guess, Hugo, SuperDry, Karl Lagerfeld і Baldinini.

Серед інших орендарів, підписаних в ТРЦ за посередництва з RDA, магазини Люксоптика (119 кв. м), It is café (55 кв. м), Inglot (14 кв. м), Luсa Maison (77 кв. м), Terranova (701 кв. м), Avantero (170 кв. м), Duna (62 кв. м), Luna (55 кв. м), Crocs (65 кв. м) і «Мармеладний кіт» (72 кв. м). Таким чином загальна площа зданих за участю RDA приміщень в ТРЦ склала понад 6700 кв. м.

«Спільна робота компанії RDA і команди ТРЦ Retroville дозволила істотно поліпшити та урізноманітити tenantmix торговорозважального центру. Нам вдалося залучити в об’єкт лідерів українського ринку рітейлу, від чого в підсумку виграли й орендарі, й девелопер, і відвідувачі ТРЦ. Впевнені, що з відкриттям станцій метро і заселенням прилеглих до ТРЦ житлових комплексів Retroville стане одним з найуспішніших гравців столичного ринку торгової нерухомості», коментує менеджер проекту в компанії RDA Аліна Абрамцева.

«Вже зараз заповнюваність ТРЦ Retroville по відсотку відкритих магазинів досягла 92%, а за підписаними договорами оренди – 93,5%. Це дуже хороший показник для об’єкта, запущеного менше року тому, в складний для світу рік пандемії коронавирусу. Незважаючи на всі складнощі, ТРЦ Retroville вдалося сформувати один з найсильніших в країні пулів рітейлерів, операторів фуд-корту і розваг. Це стало можливим завдяки якісній концепції та вдалому розташуванню ТРЦ, а також професійної керуючій команді та висококваліфікованим партнерам, які допомагали нам з брокеріджем об’єкту», – додає керівник відділу оренди ТРЦ Retroville Микола Катющенко.

Нагадаємо, ТРЦ Retroville – перший в Києві сучасний багатофункціональний торгово-розважальний центр з lifestyle-концепцією. Серед переваг ТРЦ Retroville, який розташований в Києві за адресою проспект Правди, 47, можна виділити: наявність центральної площі для проведення тематичних івентів на 1300 кв. м, дві галереї, закільцьовані по колу, унікальний фуд-корт, парковку на 3245 місць. Серед якірних орендарів: продуктовий гіпермаркет Novus, будівельний гіпермаркет Leroy Merlin, фітнес-клуб Sport Life, кінотеатр Multiplex, дитячий розважальний центр Papashon, ресторани і 235 магазинів українських і міжнародних брендів.

Довідка. RDA – українська експертна консалтингова компанія в сфері комерційної нерухомості, заснована в 2013 році. Надає широкий спектр консультаційних, управлінських, посередницьких та оціночних послуг орендарям і власникам об’єктів нерухомості, а також інвесторам і девелоперським компаніям. Її основними напрямками діяльності є надання брокерських послуг з купівлі-продажу або оренди приміщень, управління об’єктами комерційної нерухомості, консалтингові послуги та надання комплексних послуг з розвитку роздрібних мереж.

Читайте також –

Новини ТРЦ: Respublika Park, Piramida, Forum Lviv, Метрополіс, Blockbuster Mall та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  120
Усі новини ринку