Radisson Hotel Group — перша у світі готельна мережа, яка пропонує заходи з негативним рівнем виділення вуглецю

Radisson Hotel Group — перша у світі готельна мережа, яка пропонує заходи з негативним рівнем виділення вуглецю

19.10.2021 07:45
  739
Дарія Осіїк

Radisson Hotel Group стала першою у світі готельною мережею, яка проводить зустрічі та заходи в 400+ готелях в регіоні EMEA (Європа, Близький Схід і Африка) з негативним вуглецевим слідом.

Читати російською мовою

Read in English

Під час проведення заходів в цих готелях Radisson Hotel Group буде компенсувати вдвічі більше вуглецевих викидів і тим самим забезпечувати позитивний вплив кожної зустрічі на навколишнє середовище.

Під час заходів, які заброньовані в період з 18 жовтня 2021 року по 31 січня 2022 року, і які будуть проходити до 31 березня 2022 року, буде діяти програма “Carbon Negative. Planet Positive “(Вуглецево-негативні. Планетарно-позитивні). Завдяки цій програмі Radisson Hotel Group встановить новий стандарт сталого розвитку у світовій індустрії гостинності. Програма дозволяє клієнтам проводити зустрічі та заходи відповідно до принципів сталого розвитку та компенсувати вдвічі більше викидів CO2. Таким чином, заходи, які будуть проходити у готелях-учасниках в цей період, будуть вуглецево-негативними.

Програма “Carbon Negative. Planet Positive” посилить пропозицію мережі готелів Radisson Hotels по проведенню вуглецево-нейтральних зустрічей, яка реалізується в 1600 готелях групи по всьому світу з 2019 року. Ця ініціатива є частиною більш широкої програми соціальної відповідальності групи, мета якої – скорочення вуглецевого сліду на 30%. З моменту запуску програми вуглецево-нейтральних зустрічей мережа готелів Radisson Hotels безкоштовно компенсувала більше 30 300 тонн вуглецю. Це еквівалентно видаленню з доріг понад 6500 автомобілів, що використовують паливо.

Заходи за програмою “Carbon Negative. Planet Positive” доповнюють рішення готельної мережі з організації гібридних заходів, які були анонсовані в 2020 році. Під час гібридних заходів гостям пропонують багатофункціональний простір, який підходить як для онлайн, так і для офлайн-зустрічей, і адаптований під запити сучасних туристів. Гібридні заходи реалізовуються в більш ніж 100 готелях в регіоні EMEA.

«На майбутній конференції ООН зі зміни клімату COP26 світові лідери зберуться разом, щоб обговорити проблему зміни клімату, яка потребує нашої уваги. В Radisson Hotel Group ми постійно аналізуємо, як ми, як представники глобального бізнесу, можемо допомогти захистити нашу планету, як стимулювати готельний бізнес розширювати межі в рамках екологічних зустрічей і заходів. Ми пишаємося тим, що стали першопрохідцями в цій ініціативі, і віримо, що організатори зустрічей по всьому світу усвідомлюють позитивний вплив, який вони можуть зробити на навколишнє середовище в міру збільшення кількості подібних зустрічей», – говорить виконавчий віце-президент, глобальний керівник напрямів «Брендинг» і «Комерція» в Radisson Hotel Group Ерік де Ніф.

«Програма “Carbon Negative. Planet Positive” дозволить вам створювати заходи вуглецево-негативними, а вплив на планету – позитивним. Зараз, коли ділові поїздки повертаються, саме час діяти і сприяти позитивним змінам на нашу планету. Для Radisson Hotel Group важливо, що ми компенсуємо викиди вуглецю у відповідності з найвищими стандартами якості та цілями сталого розвитку. Саме тому ми обираємо проекти по компенсації вуглецевих викидів, які не тільки корисні для навколишнього середовища, але і соціально значимі. Ця ініціатива грає ключову роль у досягненні цілей відповідального бізнесу щодо захисту людей, планети і суспільства», – коментує старший віце-президент з питань сталого розвитку, безпеки і корпоративних комунікацій Radisson Hotel Group Інге Хюйбрехтс.

Для кожного заходу розраховується вуглецевий слід за методологією HCMI2, який потім компенсується за допомогою проектів, визнаних Золотим стандартом або Підтвердженим вуглецевим стандартом (Verified Carbon Standard або Verra). Ці проекти спрямовані на боротьбу зі зміною клімату відповідно до цілей сталого розвитку і включають: програму в Кенії по приготуванню їжі і забезпеченню чистою водою, проекти вітряних електростанцій у Туреччині, Індії і США для виробництва екологічно чистої електроенергії, програму з охорони та захисту лісів в Перу і проект з виробництва біогазу в сільських районах Китаю.

Програма “Carbon Negative. Planet Positive” буде доступна для заходів, заброньованих з 18 жовтня 2021 року по 31 січня 2022 року і які будуть проходити в період з 18 жовтня 2021 року по 31 березня 2022 року. Для отримання додаткової інформації, будь ласка, відвідайте сайт: https://www.radissonhotels.com/en-us/meeting-conference-hotels/offers/carbon-negative-meetings

Довідка. Radisson Hotel Group – одна з найбільших готельних груп у світі з дев’ятьма характерними готельними брендами та понад 1500 готелями у 120 країнах світу. Унікальною концепцією групи брендів є «Кожна мить важлива» та «Так, я можу!» в обслуговуванні. Портфоліо Radisson Hotel Group включає Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Radisson Individuals, Park Plaza, Park Inn by Radisson, Country Inn & Suites від Radisson та Prizotel, об’єднані під одним комерційним брендом Radisson Hotels.

Radisson Rewards – це глобальна програма винагород, яка пропонує унікальні та персоналізовані способи створювати незабутні моменти, які важливі для наших гостей. Radisson Rewards пропонує виняткові переваги лояльності для наших гостей, організаторів зустрічей, туристичних агентств та ділових партнерів.

Radisson Meetings пропонує індивідуальні рішення для будь-якої події чи зустрічі, включаючи комплексні рішення, які ставлять гостей та їх потреби в основу своєї пропозиції. Radisson Meetings побудований на трьох твердих зобов’язаннях: особистих, професійних та пам’ятних, забезпечуючи при цьому бездоганні основи та компенсацію вуглецевого сліду.

Читайте також – 

У столичному ТРЦ Gulliver з’явилася найбільша 3D-інсталяція в Європі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку