Зручніше та вигідніше: мережа виномаркетів запустила нову програму лояльності OKWINE Club

Зручніше та вигідніше: мережа виномаркетів запустила нову програму лояльності OKWINE Club

31.07.2024 08:15
  1173
rau

Всеукраїнська мережа виномаркетів OKWINE не лише активно розвивається й розширюється, а й впроваджує нові технологічні рішення. Нещодавно мережа запустила однойменний додаток з важливим нововведенням: системою лояльності OKWINE Club.

Як повідомили RAU в прес-службі ритейлера, відтепер OKWINE-шопінг вийшов на новий рівень: всі акції, пропозиції, мапа з найближчими локаціями — у зручному додатку та завжди під рукою. Компанія стає на крок ближче з відвідувачами маркетів, адже кожен новий користувач додатку при повній реєстрації та визначенні уподобань серед продуктів й напоїв отримує бонуси. Таким чином команда OKWINE зможе персоналізувати спеціальні пропозиції.

Конвертація працює так: 1 бонус = 1 грн, який протягом року можна витратити. Бонуси надходять через 24 години після покупки й використати їх можна при наступній купівлі будь-якого товару з асортименту виномаркету та вебмаркету okwine.ua.

Важлива деталь: накопичувати бонуси легко — усі продукти, на які будуть нараховані бонуси, містять позначку OKWINE Club на ціннику в маркеті чи на картці товару у вебмаркеті. А ось витрачати накопичені бонуси можна на будь-що.

Команда активно працює над розширенням функціоналу та цікавих активностей для клієнтів. Тож нова програма лояльності працює офлайн (у маркетах) і онлайн (у вебмаркеті). З новим апдейтом кожен клієнт мережі може оновити дані по бонусам і обігу, у своєму профілі користувача на сайті, у додатку, через телеграм-бота.

Також, найближчим часом додаток стане ще функціональнішим та кориснішим. Тут незабаром зʼявиться повноцінне e-commerce оновлення, що стане справжнім lifestyle-продуктом для поціновувачів винної культури й гастрономічних вражень. У новій версії додатку будуть доступні: каталог усіх товарів, акційні пропозиції та новинки, можливість зробити замовлення будь-яким зручним способом та досліджувати історію бонусів.

Head of E-Commerce OKWINE, Федір Андрієнко: «За останні роки ринок збуту в країні зазнав значних економічних складнощів: пандемія, повномасштабне вторгнення та інші фактори. Бізнеси зазнали великих втрат і багато кому довелося піти з ринку. Проте, компанії продовжують шукати шляхи для роботи під різні канали збуту. Онлайн-сервіси допомогають клієнтам познайомитися з позиціями та проаналізувати товари. Тож такі сервіси мають бути зручними, швидкими і якісними. Онлайн-покупки економлять транспортні витрати, час клієнтів та доступні у будь-якому місці. Мережа виномаркетів OKWINE — велика українська компанія, яка задовольняє потреби споживачів у більшості регіонів країни, і впровадження додатку було питанням часу. Додаток допомагає знайти найближчий маркет, дізнатися обіг чи кількість бонусів на картці. І звісно, що це екологічне рішення, бо можна забути про використання пластикових карток».

 

Перевести програму лояльності в діджитал та розробити додаток допомогла компанія Devlight, що спеціалізується на створенні та розвитку цифрових продуктів.

Завантажити додаток:

App Store

Google Play

Довідка. OKWINE — українська мережа виномаркетів, заснована у 2012 році. Налічує вже понад 140 маркетів у 21 місті – Київ, с. Козин, с. Чайки, с. Щасливе, Вишневе, Буча, Ірпінь, Чернігів, Черкаси, Житомир, Харків, Одеса, Дніпро, Львів, с. Брюховичі, Вінниця, Івано-Франківськ, с. Поляниця, Рівне, Луцьк, Ковель, Тернопіль, Полтава, Хмельницький, Кропивницький, Чернівці, Кривий Ріг. Має однойменний веб-маркет okwine.ua, який здійснює доставку по Україні та надає користувачам опцію самовивозу з будь-якого виномаркету OKWINE.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Коршак, Соловейко.Медіа: Як використання аудіо та відео супроводу в ритейлі впливає на поведінку покупців

Володимир Коршак, Соловейко.Медіа: Як використання аудіо та відео супроводу в ритейлі впливає на поведінку покупців

Засновник Соловейко.Медіа Володимир Коршак під час свого виступу на RAU EXPO 2024 розповів про ефективність аудіо та відео...
time icon  
  75
Усі новини ринку