
MBM My Home відкриває двері у ТЦ Щасливий Mall у Софіївській Борщагівці (+фото)


Chief Communication Officer торгової мережі АТБ Сергій Демченко підбив короткі підсумки 2021 року для найбільшого рітейлера України.
Як написав топ-менеджер на своїй сторінці у соціальній мережі Facebook, минулий рік провідна FMCG-мережа країни закінчила з такими показниками:
“За цими цифрами не просто суха статистика та виконання поставлених KPI’s. За цими цифрами розвиток місцевих громад, стабільна робота для тисяч українців, реалізовані національні та регіональні благодійні проекти, соціальні програми допомоги та підтримки”, – написав Сергій Демченко. Також він додав: “Велика подяка всій нашій команді. Саме завдяки її самовідданій праці та професіоналізму ми здатні справлятися з будь-якими труднощами та досягати максимальних результатів. Ми не зупиняємося! Продовжуємо розвиток та ставимо перед собою найамбітніші цілі”.