Олексій Зозуля: Фокстрот готується до запуску нових об’єктів у дев’яти ТРЦ країни

Олексій Зозуля: Фокстрот готується до запуску нових об’єктів у дев’яти ТРЦ країни

01.04.2021 07:45
  1603
rau

Один із найбільших рітейлерів побутової та електронної техніки Фокстрот дотримується заданого плану розвитку мережі, анонсуючи відкриття магазинів у провідних ТРЦ країни: у столичних ТРЦ Blockbuster Mall і РайON, одеському FontanSky center, харківському ТРЦ Караван та низці інших.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Наприкінці березня стало відомо про підписання договору оренди між мережею Фокстрот та компанією DCH Infrastructure & Real Estate – девелопера торговельно-розважального центру Karavan Mall (ТРЦ Караван) у Харкові. Відкриття повноформатного магазину електроніки заплановане влітку 2021 року. Це буде сьомий магазин бренду Фокстрот у Харькові, загальною площею – 1411 кв.м.

«Минулий рік був особливим та непередбачуваним на обставини, перед якими постав увесь світ. Було складно і, водночас, цікаво, оскільки ми шукали й знаходили нестандартні шляхи й рішення, навчилися працювати у нових умовах, жити у новій реальності, – зазначив Олексій Зозуля, CEO мережі Фокстрот. – Нинішня ситуація доводить, що той бізнес сильніший, хто має рівнозначно сильні позиції як у офлайні, так і в онлайні. Тому, зміцнившись у діджиталі, не перестаємо розвивати роздрібну мережу: цього року презентуємо нашим покупцям дев’ять нових магазинів у популярних ТРЦ різних міст України».

Одне із найближчих відкриттів – презентація офлайн-представництва бренду електроніки та побутової техніки у ТРЦ Blockbuster Mall у Києві. Магазин розташований на другому поверсі, неподалік магазина IKEA, загальна площа 960  кв. м, торгова – 777 кв. м з розширеною вхідною зоною та фірмовим сервісним хабом.

У квітні готується до відкриття ще один Фокстрот у Києві – у ТРЦ РайON, що стане 23-м магазином мережі у столиці. Загальна площа – 905 кв. м, торгова – 747 кв. м.

Разом з тим, на «низькому старті» Одеса: там рітейлер готує до запуску новий об’єкт у ТРЦ FontanSky center, що займе 784 кв.м загальної та 599 кв. м торгової площі.

Раніше повідомлялося, що мережа Фокстрот продовжує модернізацію мережі, запланувавши у цьому фінансовому році оновити близько 20-ти магазинів, а також відкрити нові.

Довідка. Фокстрот – одна з найбільших торговельних мереж за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки в Україні. Станом на березень 2021 року бренд є омніканальним (офлайн і онлайн-торгівля): охоплює 162 магазини загальною торгівельною площею 153 000 кв. м в 90-та обласних і районних центрах України та інтернет-магазин foxtrot.ua, трафік відвідування якого сягає 9,5 млн користувачів в місяць.

Бренд Фокстрот розвиває група компаній Фокстрот, співзасновники — Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев.

Читайте також –

Перші у 2021-му: Фокстрот розпочав новий етап з модернізації мережі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  62
Усі новини ринку