Чому ОККО розвиває власне харчове виробництво

Чому ОККО розвиває власне харчове виробництво

Сьогодні
  39
rau

Кожного дня в мережі ОККО продаються тисячі бургерів, піц, різноманітної випічки, гарячих перших та других страв. Компанія щорічно оновлює лінійку, все глибше укорінюючи культуру повноцінного смачного харчування в дорозі без довгого очікування.

Свого часу у мережі з’явилися теплові вітрини, страви з-під ножа, можливість придбати додому улюблені позиції з морозилок, які потребують мінімального доготування або просто розігрівання.

Щоб забезпечити однаково смачними стравами всі 410 АЗК і 27 ресторанів, мережа багато позицій лінійки виготовляє на власних харчових потужностях. Чому компанія обрала таку модель і як її  розвиває – у бліц-інтерв’ю з віцепрезидентом з комерційної та операційної діяльності Дмитром Рассказовим та директором департаменту розвитку кафе та власного виробництва ОККО Андрієм Дудичем.

– Як ви прийшли до ідеї запуску власного харчового виробництва і чому обрали саме таку модель?

Дмитро Рассказов: Виробляти самостійно ключові позиції нашої продуктової лінійки ми почали ще з 2016 року. Сьогодні це вже виробничі потужності у Львівській та Київській областях загальною площею 1300 квадратів, біля 150 співробітників, близько 1600 тонн готової продукції, а це десь 8,5 млн одиниць страв тільки за 2024 рік.

До розвитку власного харчового виробництва нас логічно підвів розвиток і розширення лінійки страв. Забезпечити всю велику мережу продуктом високої якості, однакового стандарту і уніфікованої рецептури ставало все важче, купуючи готову страву у сторонніх постачальників. Наші вимоги росли. При введенні нових позицій, як, наприклад, лінійки фермерських бургерів, було важливо одразу забезпечити і потім постійно відтворювати той самий «фірмовий» смак, щоб його оцінили і запам’ятали клієнти.

Дійшли висновку, що контролювати процес на всіх етапах – від сировини до готової страви на АЗК – найбільш дієвий спосіб цього досягти.

– А які саме страви для мережі тут готуються? Як організований виробничий процес?

Андрій Дудич: З того, що клієнт найчастіше замовляє на АЗК, самостійно виробляємо три види котлет для фермерських бургерів, чотири види піци, пінцу, пиріжки з тіста філо з вишнею та з бринзою, а віднедавна ще й новий продукт – донер, що швидко здобув популярність.

Відповідно до основних груп продуктів зоновані приміщення – м’ясний, борошняний, гарячий цехи. У м’ясному восени цього року встановили автоматичну лінію по виробництву котлет в паніровці для двох із трьох наших фермерських бургерів – чеддер та курячого. У гарячому цеху для 27 наших ресторанів робимо заготовки страв – качину ніжку, шніцель, стейк, удон, солянку, борщ, котлету по-київськи. Багато процесів автоматизовано, однак певні страви частково робимо вручну  – наприклад, донер або пиріжки з тіста філо.

Готуємо за власною рецептурою, дотримуємося  стандартів безпеки для харчових виробництв, наші контролери перевіряють якість сировини на вході та готової продукції на виході. В усіх етапах впевнені, бо все проходить під нашим контролем.

– Чи плануєте розширювати виробничі потужності?

Дмитро Рассказов: Однозначно так. По результатах продажів бачимо, що рухаємося у правильному напрямку, працюючи над якістю страв і розширюючи лінійку. Останні п’ять років в об’ємі виробництва сукупно по всіх позиціях щорічно ми ростемо у середньому на 60% і збавляти темп не збираємося.

За 1-2 роки маємо наміри вийти на виробництво в 2000-2500 тонн продукції на рік, це десь 11-13 млн одиниць страв. Для цього плануємо збільшувати площу цехів мінімум вдвічі, інвестувати в автоматизацію, якість та безпеку виробництва.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку