ОККО виходить в нову нішу – у Львові та Тернополі запрацював сервіс ОККО Drive

ОККО виходить в нову нішу – у Львові та Тернополі запрацював сервіс ОККО Drive

05.07.2024 10:55
  410
Дарія Осіїк

Мережа ОККО розгортає новий сервіс видачі готових страв на своїх АЗК – ОККО Drive.  Тепер водіям, щоб  замовити їжу та напої з асортименту кафе, не треба виходити з автомобіля. Дві пілотні точки вже запрацювали у Львові та Тернополі, на черзі ще вісім ОККО Drive на АЗК у Львові. 

«Сучасні АЗК вже давно перестали бути місцем, куди заїжджають суто для заправки пальним. Тепер вони пропонують значно більше опцій. Поряд з паливною конкуренцією, все більше загострюється конкуренція у площинах сервісів, смачної кави та їжі, швидкості обслуговування та диджиталізації. ОККО завжди були трендсетерами й зараз ми формуємо нову для паливного ритейлу України нішу –  швидке обслуговування у форматі ОККО Drive. Впевнена, новий сервіс сподобається нашим клієнтам», – коментує операційний директор мережі ОККО Олена Ворошило.

Щоб скористатися сервісом, треба під’їхати до стійки з меню на території комплексу, зробити вибір, після чого – переїхати до вікна видачі, розрахуватися у зручний спосіб і забрати сформоване та запаковане замовлення за лічені хвилини. Замовити можна як добре знайомі клієнтам страви з асортименту кафе – піцу, бургери, хотдоги, снеки, випічку – так і каву, чай та освіжаючі напої. 

Наразі ОККО Drive вже працює на АЗК у Львові по вул. Науковій, 2 А та новому нещодавно відкритому АЗК поблизу Тернополя у селі Гаї-Гречинські по вул. Львівській, 9. 

Ідея відкрити на АЗК ОККО сервіси видачі готових страв з’явилася ще до війни. Тестовий ОККО Drive було відкрито на АЗК у Львові по вул. Личаківській у 2021 році, і на ньому було відпрацьовано всі процеси та проаналізований попит клієнтів на цей сервіс. 

У 2023 році ОККО повернулася до реалізації проєкту сервісу видачі готових страв у доопрацьованому та оновленому форматі, і запланувала інвестиції у відкриття Drive на рівні близько $1,8 млн у 2024 році. Для стійок замовлення та видачі страв був розроблений та втілений сучасний футуристичний дизайн. 

ОККО постійно працює над впровадженням нових можливостей і сервісів для клієнтів. Так, водії та пасажири можуть розраховуватися безпосередньо на колонці, скориставшись сервісом OKKO Pay; компанія встановила 20 двосторонніх кас, в планах на цей рік ще 80; а страви з меню ОККО та товари з магазину можна замовити через сервіси доставки Glovo та Bolt. 

Довідка. Мережа АЗК ОККО («Концерн Галнафтогаз») входить до складу OKKO Group та є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні. У структурі компанії також мережа закладів харчування в дорозі, стаціонарні та мобільні лабораторії контролю якості нафтопродуктів тощо. Підрозділи компанії займаються реалізацією товарів через магазини на АЗК, продажами нафтопродуктів великим і малим гуртом, надають послуги з експертизи якості пального. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Олександр Черніцький, Mandarin Plaza Group: Чому доречно відкривати Ocean Mall навіть під час повномасштабної війни (+презентація 360)

Олександр Черніцький, Mandarin Plaza Group: Чому доречно відкривати Ocean Mall навіть під час повномасштабної війни (+презентація 360)

Олександр Черніцький, голова правління Mandarin Plaza Group, девелопера та оператора найбільших українських ТРЦ, зокрема,...
time icon  
  42
Усі новини ринку