
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Українська сім’я бренду Usupso запустила новий проект O!SOME. Рітейл-бренд працює не за франшизою, а повністю створений зусиллями української команди. При цьому у фокусі, як і раніше, залишається унікальна стилістика азіатської молоді.
Перший магазин під брендом O!SOME відкрився в Одесі 26 жовтня у ТРЦ FontanSky (Семафорний провулок, 4), а власники обіцяють швидкий динамічний розвиток мережі.
«Ідея нового бренду зародилася ще два роки тому. З брендом Usupso ми працювали власними силами, задіяли свою фантазію, пропонували незвичайні формати. Не завжди це отримувало підтримку центрального офісу, тому в якийсь момент ми вирішили, що потрібно додати щось нове. Це мікс азіатської естетики, розуміння специфіки українського ринку, а також максимальна диджиталізація, зрозуміла цільовій аудиторії. Саме так ми дійшли створення O!SOME», — зазначає Маріанна Самсонова, співвласниця української мережі Usupso.
Магазини O!SOME розраховані на тінейджерів та їх батьків. Назва бренду – пряме посилання до англійського слова awesome (чудовий, той, що викликає захват). Бути O!SOME – це надіти унікальну футболку, взяти на тренування яскраву пляшечку, скласти все в таку саму сумку і привернути увагу. У магазинах буде представлений асортимент товарів, що постійно оновлюються, втілюючи драйв азіатської молоді, яка не схожа ні на кого і вражає весь світ.
Автори ідеї O!SOME обіцяють, що кожне відвідування магазину перетвориться на неповторний досвід емоційного шопінгу. «Ми створили не просто магазин, а простір для розваг, створення чудового настрою. Крім різних аксесуарів в O!SOME з’явиться також азіатська їжа в стиках: від традиційного корейського кімчхи до солодощів, напоїв в оригінальній упаковці, коментує Маріанна Самсонова. — Крім того, ми розробили новий тип торговельного обладнання, щоб клієнту не треба було нахилятися, дотягуватись до потрібної товарної позиції».
Маріанна Самсонова виступить спікером на другій сесії IX щорічного RAU Summit – 2021у панельній дискусії “Емоції в рітейлі як завоювати серця клієнтів”. Приєднуйтесь до головної підсумкової події року в рітейлі України!
Читайте також –