Новини магазинів техніки: ЦЕ ТЕ, Comfy, Цитрус, Фокстрот, MOYO та інші

Новини магазинів техніки: ЦЕ ТЕ, Comfy, Цитрус, Фокстрот, MOYO та інші

15.12.2020 08:15
  1038
Микола Маранчак

Дохід Фокстрот у 2020 році, найбільший ЦЕ ТЕ в Києві, три нові магазини Комп’ютерний Всесвіт, продажі б\в техніки Цитрус, нові Алло, Comfy, MOYO та інші новини українського ринку рітейлу побутової техніки та електроніки.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Найбільший магазин техніки ЦЕ ТЕ в Києві

23 листопада на першому поверсі ТЦ Епіцентр, розташованого на вулиці Берковецькій, 6 В, у Києві, відкрився Центр техніки ЦЕ ТЕ в інноваційному форматі. Як повідомляє прес-служба компанії, переформатований об’єкт став найбільшим магазином споживчої електроніки та побутової техніки для мережі ЦЕ ТЕ в столиці. У ньому значно збільшено модельний ряд смартфонів, технологічних гаджетів та електротранспорту. На торговельній площі майже у 2000 кв. м розташовано 60 бренд-зон світових виробників техніки, серед яких Samsung, Aplle, LG, Miele, Electrolux, GBL, Toshiba, Philips, Delonghi, Dyson та багато інших.

Дохід Фокстрот у 2020 році

Очікується, що цього року продажі мережі Фокстрот виявляться на 20% більше, ніж минулорічні. Про це в інтерв’ю YouTube-каналу «Велика Риба» розповів голова наглядової ради і співзасновник групи компаній Фокстрот Валерій Маковецький.

“Результати торгівлі в листопаді та грудні будуть вирішальними при підведенні підсумків 2020 року. Чорна п’ятниця і різдвяні розпродажі завжди давали солідну надбавку до обороту. В цілому ж можна говорити про зростання ринку, незважаючи на пандемію. Якщо ресторанна галузь сильно постраждала, а туристична – практично перестала існувати, то ринок техніки на підйомі. Дистанційна робота підштовхнула попит на комп’ютери й інші гаджети, тому очікується, що продажі виявляться в цьому році на 20% більше. Це вже видно” – заявив він.

фокстрот юбилей

Фокстрот підключив Checkbox і VisaQR

Торгова мережа почала впровадження програмної каси й електронного чека за допомогою рішення компанії Checkbox (пРРО) у всіх роздрібних магазинах і в інтернет-магазині foxtrot.ua. Як і у випадку з підключенням платформи для оплати товарів у Viber, Фокстрот – перший український рітейлер у сфері торгівлі побутовою та електронною технікою, хто приєднався до нової діджитал-ініціативи. Пілотний проект був запущений у вересні в двох магазинах у Києві – на вулиці Мишуги, 4 і на проспекті С. Бандери, 23 з подальшим масштабуванням на всю мережу.

За допомогою програмного РРО продавець-консультант скорочує час на формування та видачу фіскального чека, оскільки може відразу в торговому залі відправити чек покупцеві в електронному вигляді на e-mail, в особистий кабінет на сайті або чат-бот у месенджері. Для інтернет-магазину буде створений API, за допомогою якого чек надійде клієнту автоматично відразу ж після оплати товару.

Онлайн-каса у Фокстрот: рітейлер підключив Checkbox і VisaQR

Алло MAX у хмельницькому ТРЦ Оазис

Як повідомила RAU прес-служба торгово-розважального центру, на початку листопада відкрився флагманський магазин Алло MAX. Оновлений Алло розширеного формату зайняв площу понад 300 кв. м. Крім оновленого обладнання та дизайну, в торговій точці з’явилися нові зони: побутова техніка, ігрові товари, освітлення, розширена зона Smart TV, брендзони Apple і Samsung, а також окремий інтерактивний куточок Smart Home Xiaomi. Тут можна помацати, покрутити, протестувати гаджети і оцінити їх у роботі. Крім того, в спеціально обладнаній примірочній у клієнтів з’явилася можливість приміряти одяг, замовлену на інтернет-порталі рітейлера.

MOYO відкрив п’ять нових магазинів

Напередодні Black Friday MOYO відкрив п’ять нових магазинів – чотири у Києві та один у Львові. Наразі мережа налічує вже 36 торгових точок у найбільших містах України. Також був розширений асортимент. Крім цього, в компанії поділилися результатами Чорної п’ятниці.

“Ми порівняли результати першого дня знижок Black Friday 2020-го та 2019-го та  помітили, що цьогоріч майже втричі зросла кількість замовлень, а їх сума – більше ніж у чотири рази. Загалом ми задоволені результатом “чорно-п’ятничного тижня” та кіберпонеділка: кількість замовлень і їх сума вдвічі перевищили рекорд 2019-го. Як ми й очікували, найпопулярнішими товарами стали ноутбуки, консоль PlayStation 5 та ігри, смартфони, телевізори та побутова техніка”, – повідомив генеральний директор MOYO Валентин Івакін.

Новий Comfy в Харкові

Одним з орендарів нового харківського ТРЦ Planeta Mall стане мультиканальний рітейлер побутової техніки та електроніки Comfy. Як повідомляє компанія UTG, площа нового магазину становитиме 1000 кв.м. За словами керівника управління розвитку Comfy Валерія Мамчура, у Planeta Mall є всі шанси стати одним з найбільш відвідуваних місць в Харкові. “Приймаючи рішення, враховували багато факторів. Ключові з них – розташування торгового центру і мікс орендарів, які заходять”. – підкреслив він.

Продажі б\в техніки Цитрус

Продажі б\в техніки в натуральному еквіваленті в 2020 році у Цитрус зросли приблизно на 20%. Про це в інтерв’ю RAU розповів керівник Цитрус Сервіс Андрій Косар. “Зараз ринок б\в товарів в Україні демонструє зростання. В тому числі це обумовлено коронавірусом і спровокованою пандемією економічною кризою. Не секрет, що доходи багатьох українців суттєво знизилися. Але при скороченні доходів, потреби не змінилися. Тож не дивно, що в такій ситуації люди шукають можливість заощадити і частіше звертають увагу на б\в техніку. В результаті наші продажі б\в техніки в натуральному еквіваленті в 2020 році зросли приблизно на 20%”, – сказав він.

За його словами, в грошовому зростання це не настільки істотне, тому що поряд зі збільшенням обсягу продажів спостерігається зниження середнього чеку. Споживачі переорієнтувалися не тільки з нової техніки на б\в, але й з більш дорогих товарів на більш дешеві.

П’ятий флагманский магазин Rozetka

Rozetka активно розвиває мережу флагманських відділень у містах-мільйонниках. Офлайнова мережа Rozetka вже налічує 75 магазинів і точок видачі у 25-ти містах України. З них п’ять флагманів відкриті в чотирьох містах-мільйонниках. Два працюють у Києві, а в Дніпрі, Харкові та Одесі — по одному.

У середньому площа такого магазину — від 1500 до 3000 кв. м. Торгова зала дніпровського флагмана на Ламаній, 2, в районі ТРЦ МОСТ-Сіті, сягає 920 кв. м при загальній площі 1400 кв. м, а харківського на Клочківській, 9 А — 1400 кв. м із 3200 кв. м всього магазину.

«У 2021 році ми плануємо розвивати флагманську мережу в містах-мільйонниках, — коментує Владислав Чечоткін, співзасновник і CEO Rozetka. — Зараз шукаємо підхожу локацію для магазину у Львові. Для кожного такого відділення ми розробляємо своє наповнення, орієнтуючись на потреби району та міста. Так, у наших київських флагманах є кав’ярня, ательє, сервіси з пакування подарунків та налаштування техніки. В Одесі — мультимедійний екран, а в Дніпрі та Харкові ми розмістили в зоні видачі яскравий банер із підсвіткою і впізнаваним смайлом».

Rozetka відкрила п’ятий флагманский магазин (+фото)

Три нові магазини Комп’ютерний Всесвіт

Минулого місяця мережа поповнилась трьома точками у різних областях країни. Про це RAU повідомила прес-служба компанії. В асортименті – широкий вибір мобільної та комп’ютерної техніки, аксесуарів та інших гаджетів. Адреси нових магазинів:

  • Львівська область, Новий Розділ, вул. Шевченка, 30 А
  • Запорізька область, Василівка, провулок Виконкомівський, 16
  • Закарпатська область, Тересва, вул. Народна, 122

Комп’ютерний Всесвіт відкрив нові магазини у трьох областях

 

Читайте також

Новини магазинів техніки: Фокстрот, Comfy, iOn, Mi Store, Samsung та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку