Новини магазинів техніки: MOYO, Eldorado, Фокстрот, Алло та інші

Новини магазинів техніки: MOYO, Eldorado, Фокстрот, Алло та інші

22.10.2020 08:15
  835
rau

Фокстрот нарощує частку онлайн-продажів та запускає експрес-доставку, Eldorado працює над сервісом, форматом і логістикою, MOYO планує розширення мережі магазинів та інші новини українського ринку рітейлу побутової техніки та електроніки.

Цей матеріал доступний російською мовою

MOYO планує розвиток мережі

Мережа магазинів техніки та електроніки MOYO планує в наступному році відкрити 20 нових торгових точок. Про це в інтерв’ю RAU розповів генеральний директор рітейлера Валентин Івакін. За його словами, в період жорсткого карантину компанія вирішила закрити частину своїх торгових об’єктів. «Зокрема, це ті магазини, орендодавці приміщень яких ігнорували нову реальність і складність ситуації. При цьому вже в наступному році плануємо відкрити 20 нових магазинів MOYO», – сказав він.

Керівник MOYO також повідомив, що після відновлення роботи мережа показує зростання на 15-20% щомісяця у порівнянні з минулим роком. В основному такий приріст обумовлений продажами інтернет-магазину, а покупці все частіше використовують офлайн-магазини як точки видачі замовлень. При цьому зараз частка онлайн-продажів у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року зросла на 20%. Повна версія інтерв’ю із CEO мережі MOYO доступна за посиланням.

Фокстрот нарощує онлайн-продажі

Омніканальний рітейлер Фокстрот, що розвиває однойменну мережу магазинів побутової техніки й електроніки та онлайн майданчик Foxtrot.ua, за рік наростив частку продажів через інтернет практично удвічі: з 10,2% у вересні-2019 до 17,4% у вересні 2020 року. Як зазначає e-commerce-директор компанії Кирило Попов-Черкасов, компанія ставить собі за мету й надалі нарощувати частку онлайну як одного з двох основних каналів продажів в омні-моделі бренду.

«Ми успішно пройшли кризовий період, коли частина роздрібних магазинів взагалі не працювала, а частина – в дуже обмеженому режимі, направивши покупців з роздробу в онлайн, і тим самим, зберігши свої позиції на ринку. І далі, виходячи з карантину, переконалися в тому, що ринок сформований, а аудиторія легко перемикається з офлайну в онлайн. Тож ми значно посилили маркетингову присутність у діджиталі, що в цілому позитивно відобразилося на частці ринку», – прокоментував e-commerce-директор Фокстрот.

iStudio приєднується до RAU

Мережа магазинів iStudio, яка пропонує широкий вибір техніки та аксесуарів від Apple, стала членом Асоціації рітейлерів України. Компанія, яка працює на ринку близько десяти років, об’єднує шість магазинів у Києві. Вони працюють в столичних ТРЦ Piramida, Cosmopolit, Магелан, Sky Mall, River Mall та Lavina Mall. В мережу рітейлера також входить шоу-рум, який працює в БЦ Пори року на вул. Кудряшова, 20 А.

Магазини iStudio повністю відповідають світовим стандартам і критеріям компанії Apple: від розміру, інтер’єру та розташування торгової зони до підготовки персоналу, атмосфери, сервісу, асортименту та викладки продукції. В торгових точках компанії представлено повний спектр техніки Apple: телефони, комп’ютери, планшети, аудіопродукція та інші аксесуари. При цьому все виставлено таким чином, щоб будь-який відвідувач міг потримати техніку в руках та протестувати її можливості.

Визнання Comfy та Фокстрот

Видання “Власть денег” презентувало рейтинг, присвячений найбільш ефективним маркетинговим кампаніям в українському бізнесі. При цьому зі сфери рітейлу побутової техніки та електроніки до рейтингу потрапили відразу дві мережі – Comfy та Фокстрот. Зокрема, Comfy відзначили за рекламну кампанію сезону Back to School, яка складається з чотирьох роликів. Анімаційні відео розповідають не типову історію шкільних та навчальних потреб, а звертаються до клієнтського досвіду та реальних питань, які цікавлять покупців.

Що стосується Фокстроту, то він потрапив до рейтингу за ефективне оновлення бренду, який став більш яскравим, легким і сучасним. На думку менеджменту омніканальної мережі з продажу електроніки та побутової техніки, поява 3D-лисиці як символу – це найбільш вдале рішення за весь ребрендинг. Хоча б тому, що воно «заходить» абсолютно на всі вікові категорії.

Eldorado працює над сервісом та логістикою

Сайт НВ опублікував матеріал про те, як протягом року Eldorado працював над підвищенням рівня сервісу для покупців. Йдеться про запуск магазинів нового формату, впровадження єдиних стандартів обслуговування, омніканальність і системний бізнес-підхід до логістики. Зокрема, при розробці нового формату для магазину Eldorado в ТРЦ Lavina Mall в компанії зосередилися на правильній розстановці акцентів в інтер’єрі, де ключова роль, зокрема, була відведена правильному освітленню, яке дозволяє максимально зосередити погляд покупця на побутову техніку і електроніку.

Окрім цього, в компанії впровадили нові стандарти сервісу. В першу чергу змінився підхід до клієнта: дистанція, час спілкування, формат ведення бесіди. Також змінили підхід до презентації товару, і тепер цей процес проходить за двома сценаріями: консультація онлайн і класична презентація в магазині. Процес вибудовано так, щоб покупець легко знаходив потрібний товар або інформацію в будь-якій точці контакту.

Що стосується логістики, одним з ключових рішень для підвищення рівня сервісу став розвиток власної служби доставки. Для цієї мети в Eldorado повністю оновили автопарк, автоматизували роботу логістів, провели навчання і змінили систему мотивації персоналу.

Експрес-доставка Фокстрот

Торгова мережа Фокстрот однією з перших на ринку рітейлу побутової техніки та електроніки спільно з перевізником Ipost реалізувала для покупців спосіб швидкого отримання товарів, замовлених на foxtrot.ua. Як повідомила RAU прес-служба компанії, з вересня пілотний проект «експрес-доставка за дві години» запущений в столиці, в планах на найближче майбутнє – покрити послугою всі міста присутності магазинів Фокстрот, а це близько 90 населених пунктів.

За словами представників Фокстрот, весь процес експрес-доставки максимально наближений до формату pick-up (самовивіз інтернет-замовлення з магазину), що дає можливість клієнту зробити й отримати замовлення в кілька кліків і у найближчий час. А для самої компанії – спосіб гнучкого масштабування продукту з покриттям усіх міст розташування торгових точок Фокстрот. І в перспективі – запуск у всіх населених пунктах присутності компанії.

Читайте також попередній огляд –

Новини магазинів техніки: Фокстрот, Eldorado, ЦЕ ТЕ, Rozetka, Vodafone та інше

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку