Novus планує відкрити в Україні єдиний Novus Logistics Center у 2024 році – посол Литви в Україні

Novus планує відкрити в Україні єдиний Novus Logistics Center у 2024 році – посол Литви в Україні

28.03.2024 12:40
  858
rau

Один з найвідоміших та найбільших інвесторів в Україні — група BT Invest, що володіє торговельною мережею Novus, ТРЦ Retroville і будевельною компанією Stolitsa Group, за останні 15 років вклала в українську економіку близько $400 млн. Посол Литви в Україні Вальдемарас Сарапінас розповів, що Novus планує відкрити єдиний логістичний центр у 2024 році.

“2024 року планується відкриття єдиного логістичного центру, сумарна площа якого майже вдвічі перевищить сім старих розподільчих центрів. Новий центр оснащений надсучасним обладнанням та інженерними системами. Він пройшов «зелену» сертифікацію за стандартом BREEAM, що означає максимальне енергозбереження та екологічну ефективність. Гордістю Novus Logistics Center стане можливість зберігання продукції у 18 температурних зонах”, – сказав пан Сарапінас.

Посол сподівається, що Novus розширюватиметься по всій території України та згадує, що мережа чимало постраждала від російської агресії, однак зараз усі руйнування відновлені. Нагадаємо, що сума збитків супермаркетів Novus із початку війни становила 15 млн євро.

Ще одна з можливих майбутніх інвестицій, за словами Вальдемараса Сарапінас – центр виробництва продуктів харчування для потреб мережі. Інвестиції можуть становити до 20 млн євро, але остаточне рішення має бути ухвалено радою директорів компанії.

“Також серед литовських інвестицій можу, наприклад, назвати ТРЦ Retroville (належить групі компаній BT Invest) у Києві, який був значно пошкоджений російськими ракетами. Але об’єкт уже майже повністю відбудовано, він відновив свою діяльність та успішно працює”, – резюмував литовський посол.

Джерело – UCSC


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  147
Усі новини ринку