Новини магазинів DIY&Decor: Епіцентр, Агромат, Дубок, 20-річчя мережі Jysk в Україні та відкриття її ювілейного магазину

Новини магазинів DIY&Decor: Епіцентр, Агромат, Дубок, 20-річчя мережі Jysk в Україні та відкриття її ювілейного магазину

05.11.2024 08:30
  530
Дарія Осіїк

Перший повноцінний ТРЦ з орендними площами від мережі Епіцентр у Чабанах, новий магазин Агромат у Чернігові, відкриття нової торгової точки від мережі Дубок у Києві, а також 20-річчя мережі Jysk в Україні та відкриття її 100-го магазину.

Епіцентр відкрив свій перший ТРЦ з орендними площами 

28 вересня мережа ТЦ Епіцентр відкрила свій перший повномасштабний ТРЦ в Чабанах, що неподалік столиці. Тут окрім проєктів самої компанії, будуть представлені численні орендарі. Поки запрацювала перша черга ТРЦ, пізніше з’являться сімейний парк розваг, відомі мережі громадського харчування та fashion-бренди. Адреса ТРЦ: Одеське шосе, 8, де раніше працював гіпермаркет мережі Нова Лінія.

Після масштабної перебудови торговий об’єкт став у 2,5 рази більшим і має площу понад 96 000 кв. м.

На першому поверсі ТРЦ працюють великий Food Market і Садовий центр із власним озером та штучним водоспадом просто неба. В теплу пору року літній майданчик також буде облаштовано посадковими місцями для відвідувачів ресторанів Food Market, зоною для прогулянок та відпочинку, а також LED-екраном. В майбутньому це дозволить компанії використовувати локацію для проведення різноманітних подій і трансляцій. 

Також на першому поверсі ТРЦ розмістилися магазин Intersport, аптека, відділення банку, Мультисервіс, відділ побутових товарів, парфумерно-косметичний бутік Mon Cheri, зоомагазин Lapki, Automall та вже звичні для мережі відділи з широким асортиментом товарів для будівництва, ремонту та оздоблення осель. На другому поверсі розташувались дитячий магазин E.Pic, Галереї Деко, Центр Меблів, Студія світла, Центр техніки ЦЕТЕ, товари для відпочинку All4Rest, Кераміка центр та інші.

Пізніше компанія планує відкрити на другому поверсі великий сімейний парк розваг Epiland площею понад 5000 кв. м, що буде орієнтований на дітей віком до 12 років. Поруч з парком розваг буде облаштовано фуд-корт та торгову галерею з різноманітними магазинами. Зокрема, вже відомо про плани відкриття в ТРЦ магазину популярного в Україні польського fashion-бренду Sinsay площею більш ніж 1100 кв. м, а також інших національних та міжнародних торгових операторів. 

Новий ТРЦ працюватиме навіть під час відключень електроенергії, адже обладнаний потужною дизельгенераторною установкою. Додатково компанія встановила на даху сонячні панелі, які забезпечуватимуть часткову енергонезалежність будівлі. 

В торговому об’єкті працевлаштовано близько 450 співробітників, а щорічні відрахування податків та зборів до бюджетів різних рівнів сягатимуть десятків мільйонів гривень. 

Мережа Епіцентр розпочала співпрацю з компанією Colliers Ukraine

Основний вектор роботи торговельного департаменту Colliers Ukraine полягатиме в наповнені орендарями площ у двох нових ТРЦ, які Епіцентр будує у Київській області: Gallery Bucha та Gallery Green.

Про початок співпраці повідомляється на сайті компанії Colliers Ukraine. Обидва об’єкти знаходяться на стадії активного будівництва і спроєктовані з урахуванням сучасних архітектурних концептів та трендів у сфері комерційної нерухомості.

Агромат відкрив новий магазин у Чернігові

Національна мережа магазинів плитки та сантехніки Агромат відкрила магазин у Чернігові, за адресою: вул. І. Мазепи, 33 А. Наразі мережа нараховує 31 магазин у 20 містах України.

Новий Агромат у Чернігові має загальну площу 400 кв. м. Тут можна придбати сучасну плитку, сантехніку та підлогові покриття від світових та українських брендів, а ще меблі та аксесуари для ванних кімнат та супутні товари для ремонту.

Асортимент магазину представлений у вигляді шоу-румів із ванними кімнатами, до дрібниць продуманих професійними дизайнерами. Кожне з готових рішень покупці можуть легко відтворити у своїй оселі за допомогою продукції Агромат. До того ж у магазині можна замовити послугу 3D-візуалізації інтер’єру з професійними варіантами розкладки плитки та вдалими варіантами розташування сантехніки в конкретній ванній кімнаті.

Мережа Дубок відкрила новий меблевий салон в Києві

Мешканці Києва тепер мають можливість придбати меблі від українських виробників, завітавши до нового салону мережі Дубок, що розташований на Дарницькій площі, вул. Леоніда Каденюка, 5/2. 

Новий салон розроблений за принципом домашнього затишку. Відвідувачі можуть не тільки побачити меблі в інтер’єрі, але й відчути себе як вдома.

Jysk відзначає 20-річчя в Україні та відкриття 100-го магазину

У жовтні 2024 року Jysk в Україні виповнилося 20 років. Цю важливу подію компанія відзначила відкриттям 100-го магазину, а також благодійною акцією у партнерстві з одним з найбільших благодійних фондів в Україні «Повернись живим».

Перший франчайзинговий магазин Jysk відкрився в Україні в жовтні 2004 року, а згодом материнська компанія Jysk Nordic оцінила потенціал українського ринку й у 2012 році вирішила викупити франшизу. З того часу Jysk активно розвиває мережу на українському ринку. 

З початку повномасштабної війни в лютому 2022 року Jysk продовжує розвиток в країні, інвестуючи в нові магазини та діяльність, забезпечуючи якісні товари для українських домівок і створюючи нові робочі місця.

 В березні 2022 року Jysk закрив свої 13 магазинів у Росії та назавжди покинув країну. З того моменту скандинавська мережа відкрила 20 нових магазинів в Україні, оновила 17 існуючих за успішною концепцією магазину 3.0, та відбудувала 6 магазинів, які були пошкоджені чи зруйновані.

100-й магазин Jysk в Україні відкрився покупців 3 жовтня  у Чернівцях за адресою: вул. Руська, 248 Є, ТРЦ Екватор. Це другий магазин мережі у місті. Як і всі нові магазини Jysk, він побудований у сучасній концепції мережі 3.0 і займає торгівельну площу 825 кв. м, а також складське приміщення 260 кв. м та офісне 33,43 кв. м. З нагоди відкриття на покупців традиційно чекали чудові знижки й пропозиції. 

У 2025 фінансовому році мережа планує відкриття ще дев’яти нових магазинів та оновлення 12 наявних. Місія компанії — мати чудову скандинавську пропозицію для кожного у сфері товарів для сну та життя. Візія Jysk: стати вибором покупця №1, стати компанією-мрією для працівників, стати найбільш широко представленою мережею прибуткових магазинів. Jysk послідовно рухається в цьому напрямку у світі й в Україні. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку