До Харкова з любов’ю: як виглядає новий ТРЦ Nikolsky (фоторепортаж)
Сільпо в стилі дизель-панк, перший H&M в Харкові, гігантський медіа-фасад, арт-галерея і 8-зальний кінотеатр Multiplex, – чим ще може здивувати новий харківський ТРЦ Nikolsky.
Цей текст доступний також російською мовою
Відкриття найбільшого торгово-розважального центру Харкова, розташованого в самому центрі міста на вул. Пушкінська, 2, без сумніву, можна назвати однією з найбільш очікуваних подій останніх років на ринку комерційної нерухомості. Це не дивно, за останні роки Nikolsky – перший об’єкт такого масштабу в місті. Його площа складає 106 000 кв. м, торгівельна – 53 000 кв. м. Більше того, ще до відкриття ТРЦ встановив національний рекорд України – «Найбільша конструкція у вигляді купола на будівлі» (3200 кв. м), а для харків’ян пообіцяв відкрити арт-галерею, присвячену місту.
ТРЦ Nikolsky – один з найдорожчих проектів торговельної нерухомості Харкова. На початку 2020 року компанія ТОВ “ТРЦ Нікольський” отримала від польского банку BGK кредит на суму 53,6 млн євро на добудову однойменного центру в Харкові. Загальна сума інвестицій склала близько $124 млн. Підігрівали інтерес до Nikolsky також терміни відкриття, які переносилися протягом шести років, – першою заявленою датою введення об’єкта в експлуатацію був 2015 рік. Втім, незважаючи на другий рік пандемії, 21 травня 2021 року це сталося.
Торговий центр почав роботу вже об 11 ранку. Гостей зустрічали в атріумі велетенська модель розщеплення стому. Саме в Харкові вперше в світі в 30-х роках ХХ століття його було розщеплено.
Увага до харківської історії – одна з ключових особливостей об’єкта. Об’єкт розташувався біля самого виходу зі станції метро “Площа Конституції” на місці Нікольської церкви, яку в 30-ті року ХХ століття підірвали більшовики. Як шана минулому, на честь неї й назвали ТРЦ Nikolsky. На різних рівнях тут можна зустріти статуї Олександра Довженка, Григорія Сковороди та багатьох інших відомих постатей міста. На фасаді – легендарного козака Харько, за іменем якого назвали Харків. Концепцію та дизайн інтер’єрів ТРЦ девелопер проекту – Budhouse Group – розробила спільно з міжнародною компанією Sonae Sierra – одним з лідерів світового девелоперського бізнесу, який управляє більш ніж сотнею торгівельних об’єктів по всьому світу.
Не обійшлося й без жартів – в санвузлах встановили стилізовані дзеркала для селфі. Також, на одному з поверхів, встановили статую “інстаграмщиці”. В її телефон планують вмонтувати реальну камеру, щоб зроблені з нею фото можна було автоматично отримувати на свою пошту чи акаунт в соцмережі.
“На момент відкриття в ТРЦ Nikolsky практично 100% площ зайняті, залишилося два вільних магазини. Сьогодні відкрилися 92% орендарів”, – розповів операційний директор Budhouse Group Максим Гаврюшин. За його словами, орендні ставки в ТРЦ коливатимуться від 40 до 80 євро за квадратний метр на місяць.
Між п’ятьмя рівнями торгово-розважального центру, якщо рахувати із мінус першим поверхом, встановили 28 ескалаторів і 14 ліфтів. Біля них влаштували розважальну програму з музикантами, розіграшами та аніматорами.
Масштабну розважальну програму в день відкриття комплексу організував також продуктовий якір ТРЦ – супермаркет Сільпо. Цього разу новий об’єкт Fozzy Group був реалізований в стилі дизель-панку і розмістився на мінус першому поверсі на площі 4500 кв. м. Для обслуговування покупців тут обладнали 10 кас та 8 кас самообслуговування. Детальніше про нього можна буде дізнатися в одному з найближчих фоторепортажів RAU.
На четвертому поверсі розташувався найбільший кінотеатр Харкова з першим у місті попкорн-маркетом від мережі Multiplex. Окрім звичайних кінозалів, на глядачів чекають зали VIP та категорії ChillOut. У серпні також відбудеться запуск ресторанного обслуговування в кінотеатрі. Якорем дитячої зони став дитячий розважальний центр Smile Park.
Фуд-корт розмістився також на верхньому поверсі об’єкта. Тут можна скуштувати страви McDonald’s, Basta Pasta, Lviv Croissants, Czukerka, Virgin Izakaya Bar, SLT та інші заклади харчування. Фуд-корт розрахований на 450 посадочних місць.
Fashion-якорями торгово-розважального центру виступив цілий ряд операторів, частину з яких вперше відкрито в Харкові. Наприклад, об’єкт шведського рітейлера H&M площею 2100 кв. м, для якого це взагалі перше відкриття за межами столиці. «Я впевнена, харків’яни гідно оцінять як широкий асортимент товарів, так і сучасну концепцію магазину», – підкреслила регіональний менеджер H&M в Україні та Східній Європі Домінік Фантачіно. Простір торгової точки відрізняється від інших магазинів H&M в Україні оновленою інтер’єрною концепцією. Природні матеріали, теплі кольори, м’яке освітлення, а також вдосконалена презентація товарів – все в магазині подано відповідно до сучасної ДНК бренду.
Іспанська група Inditex представлена двоповерховим магазином Zara, а також магазинами Zara Home, Oysho, Massimo Dutti, Pull&Bear, Stradivarius і Bershka. Загалом міжнародна fashion-група орендувала понад 6500 кв. м.
У той же час, вже зараз в комплексі почали роботу багато інших рітейлерів сегменту fashion. Серед них магазини Mohito, House і Cropp польської fashion-групи LPP. Їх загальна площа складає 2500 кв. м. Компанія MTI відкрила в ТРЦ Nikolsky відразу 12 своїх брендів. Зокрема, в ТРЦ представлені Timberland, Napapijri, Vans, The North Face, Skechers, Armani exchange, Ecco, Intertop, Geox, Marc`O Polo, а також ювелірний бутик Pandora і торгова точка південнокорейського бренду електроніки Samsung. Сумарна площа всіх магазинів рітейлера в Nikolsky складає 1980 кв. м.
Ще одним помітним об’єктом ТРЦ став New Yorker, площею 1550 кв. м. Партнерами з оформлення цього магазину, а також торгових точок LPP, Usupso та Zifferblatt стала компанія Synergy Сonstruction, яка в ТРЦ Nikolsky реалізувала більше 4000 кв. м торгових площ.
Чимало уваги в комплексі приділено спортивним операторам, які зайняли частину площ на третьому поверсі об’єкта. У їх числі Under Armour (310 кв. м), Nike (366 кв. м), Puma (320 кв. м) та інших.
Одним з перших відкритих магазинів техніки та електроніки в новому харківському ТРЦ став Фокстрот площею 1700 кв. м. Оператор відкрився в форматі за принципом «хабу», що дозволило по максимуму презентувати матричний асортимент рітейлера. Розширена вхідна зона у 18 метрів дозволяє роздивитися магазин, як на долоні. По центру залу в оточенні торгівельних рядів розташувався сервісний хаб, де можна оплатити покупку, отримати інтернет-замовлення і скористатися послугами з налаштування техніки. В магазині налічується близько півсотні бренд-зон. Поряд з ним – магазини Алло та Цитрус.
“Розраховуємо на 12 млн відвідувачів на рік і повернення інвестицій протягом восьми років. Але якщо Андрій Шутко (Сільпо, – прим.) буде краще торгувати, то швидше”, – пожартував операційний директор Budhouse Group.