Побороти темряву: компанія Nielsen і Datawiz розробили мобільний додаток, який дозволяє обслуговувати покупців під час блекауту

Побороти темряву: компанія Nielsen і Datawiz розробили мобільний додаток, який дозволяє обслуговувати покупців під час блекауту

15.12.2022 08:15
  2386
Костянтин Симоненко

Мобільний додаток Brave store, який розробили Nielsen i Datawiz для рітейлерів, забезпечує безперебійну роботу каси під час відсутності світла та зв’язку. Багато мереж вже його використовують.

Ціна втрат від блекаутів

Вже більше 9 місяців наша країна, її бізнес та наші люди ведуть героїчну боротьбу з агресором, який продовжує підступно руйнувати енергосистему України, а з нею і нашу економіку. Як повідомили RAU у компанії Nielsen, наприклад, магазини формату «біля дому», на яких довготривалі відключення впливають найсильніше, втрачають в середньому 15 000 – 150 000 гривень на день. Частка списань збільшилась більше ніж в 11 разів (з 0,2% до 2,2% від обороту), мільйонні повернення постачальникам зіпсованої продукції (переважно молочні та м’ясні категорії), скорочення персоналу, недоотримані податки до бюджету (3000 – 30 000 грн ПДВ щоденно).

Аби магазини могли працювати та відпускати продукцію під час відключення світла й тим самим зменшити кількість втрат, компанія Nielsen розробила й запустила в експлуатацію новий терміновий, важливий проект для бізнесу та для всієї країни –  офлайн мобільний додаток Brave store для будь-якого формату магазинів. Це мобільний додаток, який дозволить магазинам партнерів працювати без світла та без зв’язку.

Головні переваги додатку

Цей додаток працює офлайн з системами IOS та Android, що дає можливість будь якому магазину працювати, сплачувати податки, зменшити втрати/списання та головне – забезпечувати продовольчу безпеку в країні, адже економіка має працювати, бізнес має працювати, персонал має працювати.

Компанія забезпечує безкоштовну інтеграцію, навчання та запуск за 1-2 робочих дня після погодження деталей.

Гнучкий формат роботи з щомісячною оплатою необхідною кількості ліцензій, при вартості в 10-12 разів менше заробітної плати касира. Після завантаження та активації додатку, касир відкриває додаток на власному девайсі (телефон чи планшет) та завантажує прайс-лист у форматі Exel в додаток. Оновлювати прайс можна щодня чи щотижня. Передати прайс-лист у фіксованому форматі xls на торгівельну точку можна навіть через месенджер чи електронну пошту. При цьому старий прайс буде перезатерто автоматично.

При цьому програма зберігає чеки та аналітику (середній чек, пенетрація тощо), дозволяє QR-изацію чеків для швидкого проведення в системі, чи виведення чеків у вигляді barcode.

У додаток інтегрований сканер штрих-кодів, інтерактивний пошук товару по внутрішньому коду, внесення ваги для вагового товару, можливість легко видаляти помилковий товар чи вносити коментар (наприклад, номер клієнта для відправлення копії чека чи за рахунок інтегрованого додаткового сканеру – вносити акцизний номер товару та бачити загальну суму чеку).

Тобто враховані всі важливі та необхідні функціональні можливості (сканнер, сканер акцизів, інтерактивний пошук, можливість маркування товарів (додаткове поле для внесення/сканування акцизного номеру), мітка чеків, які потрібно буде надіслати покупцеві після повернення зв’язку та світла через ЦО.

Система зберігає всі чеки та дає можливість не втрачати аналітику, передаючи дані при наявності інтернету через будь яку кількість годин/днів.

Читайте також –

RAU Special Event: Тренди рітейлу від RAU та NielsenIQ — презентація спільного дослідження


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку