Головна > Новини > Новини партнерів > Свято шопінгу та розваг: в Дніпрі відкрився ТРЦ NEO PLAZA (фоторепортаж)
Свято шопінгу та розваг: в Дніпрі відкрився ТРЦ NEO PLAZA (фоторепортаж)

Свято шопінгу та розваг: в Дніпрі відкрився ТРЦ NEO PLAZA (фоторепортаж)

Дарт Вейдер та імперські штурмовики, Залізна Людина та крижана Ельза, а також магазини нових для міста брендів в ексклюзивних форматах, фуд-корт з різноманітними кухнями, змагання, виступи зірок і численні призи: як пройшло відкриття дніпровського ТРЦ NEO PLAZA після реконцепції.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Після капітальної реконструкції, яка зайняла трохи більше року, 14 грудня відбулося урочисте відкриття ТРЦ NEO PLAZA, розташованого в Дніпрі на вулиці Марії Кюрі, 5. Раніше тут знаходився торговий центр Материк, але від свого «попередника» NEO PLAZA разюче відрізняється.

В ході реновації збільшена орендна площа ТРЦ – до 14 430 кв. м при збереженні загальної площі в 24 505 кв. м. Також тут знаходяться офісні приміщення на 1400 кв. м.

CEO Joint Industrial Park (JIP) Артур Ванян

Кардинально змінився склад орендарів. Замість супермаркету Сільпо, який працював у центрі кілька років, відкрився магазин однієї з провідних продуктових мереж України VARUS у новому форматі. Торгова площа маркету склала 1860 кв. м, а в асортименті представлено понад 14 000 найменувань, в тому числі свіжі овочі, фрукти, м’ясні делікатеси, сири, бакалія, молокопродукти та інше. Також в магазині працюють власні м’ясний і рибний цехи, пекарня та відділ кулінарії.

У fashionгалереї ТРЦ відкрилися магазини польської групи LPP Cropp і Sinsay сумарною площею 2264 кв. м в ексклюзивних форматах. Причому торгова точка Sinsay по площі стала одним з найбільших об’єктів бренду в Україні.

Крім них, вперше у Дніпрі представлений магазин одного із провідних взуттєвих рітейлерів Східної Європи польської групи ССС, який зайняв понад 750 кв. м на другому поверсі NEO PLAZA.

Ще одним якірним орендарем торговельнорозважального центру став пятізальний кінотеатр Кіно Тема, розрахований на 670 осіб. Під інноваційний проект відведено 1830 кв. м на третьому поверсі NEO PLAZA.

На цьому ж рівні буде знаходитися фудкорт з різноманітними пропозиціями на будь-який смак. Серед орендарів: Mister Cat, Varenik Bar, Крила тощо. Сумарно під фудкорт відведено 1050 кв. м, а кількість посадкових місць 250.

Ще одна унікальна особливість торговельнорозважального центру: інтерактивний світлодіодний екран на фасаді будівлі. Загальна площа екрану 240 кв. м.

Щоб яскраво презентувати таке розмаїття пропозицій українських і світових брендів, підкріплене потужною розважальної складової, керуюча компанія доклала чимало зусиль.

Програма урочистого відкриття передбачала майже 12-годинне свято для дніпрян і гостей міста. До неї входили розваги на будь-який смак: виступи українських зірок естради, різноманітні частування, змагання з гарантованими призами, розіграш двох головних призів: подарункових сертифікатів на покупки в ТРЦ на суму 50 000 грн від NEO PLAZA і продуктового супермаркету VARUS.

Само собою, настільки значуща подія не могла обійтися без супер-гостей. Діти та дорослі із задоволенням фотографувалися з гостями з далекої-далекої галактики або героями кіновсесвіту Марвел. Особливо раділи такої можливості маленькі гості ТРЦ: коли ще з’явиться можливість зробити фото, наприклад, з Залізною Людиною або спостерігати марш імперських штурмовиків під всім відому музику.

Інтерактивні екрани встановлені й всередині NEO PLAZA. Вони полегшують навігацію по центру, а також інформують відвідувачів про актуальні акції, пропозиції, нові колекції і так далі.

Варто відзначити величезний атріум, який став центральним елементом ТРЦ. Скляна арка, яку побудовано за останнім словом техніки, створює відчуття світла та свободи, легкості й робить перебування покупців у NEO PLAZA ще більш комфортним і приємним.

Зараз керуюча компанія вже підписала договори оренди на 85% площ ТРЦ NEO PLAZA, так що після відкриття всіх операторів дніпряни отримають можливість для якісного шопінгу та купівлі товарів самих різних брендів на будь-який смак і гаманець.

Також в центрі представлені й супутні послуги: торговельні точки lifecell і Vodafone, beauty-салон, відділення Нова пошта, аптека, туристичне бюро TEZ Tour. Тобто клієнти можуть отримати весь комплекс послуг, не виходячи з центру, ще й водночас здійснюючи покупки.

А в перший день роботи торговельнорозважального центру відвідувачі змогли не тільки придбати товари торгових марок, раніше не представлених у місті, а також взяти участь у конкурсах і виграти цінні призи, а також пригоститися свіжоприготовленою їжею.

Або просто насолодитися атмосферою та послухати виступи запрошених зірок. Також у розважальній програмі було лазерне шоу, виступи епатажного балету Shadows та інші активності.

Свято зібрало 25 000 гостей, і кожен міг знайти заняття собі до душі. Увечері всіх чекав грандіозний концерт

де виступив співак Ivan Navi, а також яскраве шоу балету Shadows.

На святі віртуально був присутній спеціальний онлайнгість: відеоблогер Олексій Дурнєв.

Хедлайнером вечора виступили кумири української молоді: популярна група MOZGI, які викликали буквально бурю емоцій у присутніх.

Більше фото з нового дніпровського ТРЦ NEO PLAZA у нашому фоторепортажі.

 

Про автора
Иван Зайцев

Editor-in-chief Ukrainian Retail Association

Всі статті від автора