![WOG відкрив після капітальної реновації АЗК у Кам’янці на Черкащині](https://rau.ua/wp-content/uploads/2025/02/wog3-400x210.jpg)
WOG відкрив після капітальної реновації АЗК у Кам’янці на Черкащині
![time icon](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/clock1.png)
![](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/eye.png)
Що найчастіше опиняється у кошиках покупців супермаркетів Varus: аналіз продажів показує, що українці стабільно віддають перевагу базовим продуктам, таким як яйця, картопля та курятина. Водночас у категорії онлайн-замовлень спостерігається зростання попиту на каву, напої та товари для домашніх улюбленців.
У фізичних магазинах Varus лідерами продажів стали базові продукти для кожної української родини:
Ці товари залишаються основою споживчого кошика, адже є незамінними для щоденного приготування страв.
У сегменті онлайн-покупок спостерігається більш різноманітна структура замовлень. Лідерами залишаються яйця, овочі, а також молочні продукти тривалого зберігання. Окрім цього, серед найпопулярніших категорій – товари для кішок та кава.
Значна частина покупців також користується доставкою через сервіс Glovo. У цій категорії попит зміщений у бік швидких покупок, які найчастіше потрібні протягом дня:
Дані показують, що споживачі продовжують активно користуватися різними форматами покупок. Офлайн-магазини залишаються основним джерелом базових продуктів, тоді як онлайн-доставка забезпечує швидкий доступ до Varus, продовжуючи аналізувати вподобання покупців, щоб пропонувати найзручніший шопінг – незалежно від того, чи ви любите прогулянки між стелажами, чи клікаєте “Замовити” у смартфоні.
Довідка. Varus — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість — 112 супермаркетів у різних містах України та DarkStore у Києві. Мережа Varus працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс усвідомлених покупок Varus.ua.