
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


З моменту прийняття рішення, магазин MYplay в новому форматі MINI-shop відкрили всього за п’ять днів. Новий простір рітейлера знаходиться в ТРЦ NEO Plaza і працює без кас – чеки пробивають через мобільний пристрій.
Цей текст доступний також російською мовою
Як повідомили RAU в прес-службі мережі, магазин нового формату має два входи – з фасаду та з середини торгово-розважального центру NEO Plaza, та займає площу близько 50 кв. м. “В наш час найголовніше – це час і швидкість. І ми намагаємося слідувати цим трендам сучасного світу. В MYplay MINI-shop багато сучасних фішок, наприклад, чеки ми пробиваємо з мобільного пристрою”, – розповів RAU засновник мережі дитячих магазинів MIKKI/MYplay Павло Овчинніков.
В асортименті торгово-ігрового простору представлені лише хіти продажів MYplay: гаджети, смарт-годинник, роботи, портативні колонки, навушники, іграшки для дітей, товари для активного відпочинку, одяг, взуття та інше.
Також за останні два місяці рітейлер зробив ребрендинг двох магазинів з MIKKI на MYplay – у Нікополі та Дніпрі. Крім того, ще два абсолютно нових MYplay запустили в Павлограді – в ТРЦ Олімпія, та Житомирі – в новому ТЦ OLDI. В асортименті представлені топ-товари, в тому числі робототехніка, ігрові приставки, квадрокоптери, смарт-годинники та інші інноваційні іграшки. У кожній категорії товарів в магазині є іграшки, якими можна пограти прямо в просторі. Це дозволяє дитині зрозуміти, подобається їй товар чи ні.
Нагадаємо, в Україні мережа МІККІ працює з 2000 року, вперше двері дитячого магазину відкрилися в Дніпрі. У 2018 році був проведений грандіозний реформат мережі, результатом якого стала поява торгово-ігрового простору MYplay. Так, наприклад, до 30% всього магазину виділяється під вільну ігрову зону для дітей. Перші об’єкти нової мережі почали роботу в другій половині 2018 року в Дніпрі.
Читайте також
Велика гра: ринок іграшок України в 2020 році в цифрах, фактах і графіках