Дмитро Духоборов, Moyo: Кіберспорт як спосіб взаємодії з цільовою аудиторією
Керівник відділу медіа маркетингу компанії Moyo про цілі проведення першого аматорського кібертурніру серед своєї цільової аудиторії і про отримані результати.
Під час свого виступу на RAU EXPO-2021 керівник відділу медіа маркетингу мережі магазинів електроніки Moyo Дмитро Духоборов розповів про особливості проведення кібертурніру серед аматорів, специфіку промо кампанії, а також про цілі і результатах цього нестандартного заходу. Головні тези виступу – читайте в матеріалі RAU.
Навіщо Мoyo організувала кібертурнір
29 і 30 травня компанія Moyo провела перший народний турнір з популярної киберспортівної дисципліни CS: GO (Counter-Strike: Global Offensive). Особливістю цього турніру було те, що в ньому брали участь виключно непрофесійні гравці з усієї України.
Проведення аматорського кібертурніру стало чудовим способом познайомити цільову аудиторію зі світом кіберспорту і зміцнити свій існуючий статус серед поціновувачів якісного сервісу і різноманітності вибору. Зараз проводиться досить багато подібних заходів, тому для нас це був справжній виклик – організувати все на професійному рівні для непрофесійних гравців, щоб отримати максимальний відгук від цільової аудиторії.
Особливості підготовки і проведення кібертурніру
Під час організації кіберспортивного змагання потрібно обов’язково врахувати такі чинники:
- Проведення якісної промо кампанії;
- Організація простої реєстрації учасників та подальша обробка всіх реєстрацій;
- Наявність підрядника, який буде здійснювати безпосередню комунікацію з гравцями (це дуже важливо, оскільки в цьому питанні є маса технічних нюансів, які просто неможливо запам’ятати);
- Способи ведення рейтингу гравців;
- Робота з контакт-центром, який повинен бути 24 години на добу на зв’язку.
Моyo – перший український рітейлер, який організував всеукраїнський аматорський кіберспортивний турнір із загальним призовим фонтом в розмірі 150 000 гривень. Ми з самого початку створили такі умови, щоб до нас не змогли потрапити профі і вибити тих, хто грає заради задоволення. З цим правилом були пов’язані певні складносщі, оскільки ми отримали величезну кількість заявок, які потрібно було обробити. Тобто, потрібно було комунікувати практично з кожним потенційним учасником турніру. А багато потенційних учасників, наприклад, просто не знали, що необхідно враховувати, щоб мати певний вхід у гру.
У турнірі брали участь не тільки готові команди, але і соло-гравці і за цим алгоритмом організатори формували вже кінцеві команди.
Портрет учасника
Ми отримали 1600 заявок на участь на сторінці самого турніру. 980 чоловік були офіційно зареєстровані, з яких 835 – були допущені до гри. В цілому в турнірі взяли участь 665 осіб. Було сформовано 81 команду, а також в турнірі брало участь 52 соло-гравця. Учасники були практично зі всієї України, зокрема у нас були гравці з Миколаєва, Черкас, Кривого Рогу, Львова, Києва, Тернополя, Вінниці та Полтавської області.
Наймолодшому учаснику було 17 років, а найстаршому – 31 рік. Середній вік гравця був 25-29 років. Тобто, в цілому це була досить платоспроможна аудиторія.
В рамках нашого турніру було проведено 130 раундів і 129 матчів. Шість годин тривала стадія відбіркових змагань.
Промо кампанія
Для просування заходу ми створили окремий логотип і тематичний лендінг, який дозволив здійснити комунікацію з цільовою аудиторією не тільки нам, а й нашим партнерам. Всього за два тижні його відвідало 22 000 чоловік. Трансляція турніру здійснювалася на нашому YouTube-каналі і Твіч-каналі, який зараз є одним з найактивніших інструментів для геймерів.
Ще одним ефективним інструментом піару стало проведення онлайн прес-брифінгу для українських медіа. При проведенні турнірів на професійному рівні, як правило, більше 50% медіа є закордонними. Відповідно, партнери, спонсори та сам бренд-організатор втрачають свою українську аудиторію. Ми ж поставили перед собою мету отримати саме українську аудиторію, що у нас відмінно вийшло. Загальне охоплення нашої медіакампанії – понад 1,5 млн. А загальне охоплення кросмедійної рекламно-інформаційної кампанії з висвітлення кібертурніру Moyo Cyber Cup – понад 6,6 млн.
Порівнявши нашу аналітику з результатами організаторів професійних змагань і з результатами турнірів, які проводили колеги з інших брендів, ми побачили, що істотно обійшли їх показники. Для нас це виявився дуже успішний кейс, хоча це був наш перший досвід. У жовтні ми плануємо провести другий турнір і поліпшити його показники в кілька разів.
Читайте також –