Готові гастрономічні рішення: МХП відкрив ще три магазини М’ясомаркет – у Запоріжжі, Слов’янську та Києві

Готові гастрономічні рішення: МХП відкрив ще три магазини М’ясомаркет – у Запоріжжі, Слов’янську та Києві

24.11.2020 08:30
  1031
Дарія Осіїк

 Мережа «М’ясомаркетів» від МХП щотижня розширюється новими магазинами по всіх містах України.

Цей текст доступний також російською мовою

Як уточнили RAU в прес-службі компанії, 19-20 листопада нові торговельні точки М’ясомаркет з’явились у Запоріжжі, Слов’янську та Києві. З липня вже відкрито 20 об’єктів, а до кінця 2020 року планується робота щонайменше 50-ти магазинів.

Сервіс кожного М’ясомаркет передбачає, що гість крамниці прийде додому з уже замаринованим при ньому м’ясом або готовим продуктом. Покладе його на сковорідку або в духову піч, і страва готова.

Відтепер такий сервіс доступний і жителям Запоріжжя, Слов’янська та Києва. В столиці відкрився вже другий магазин. Розширюватись мережа буде через відкриття нових магазинів за системою франчайзингу. М’ясомаркет від МХП — це магазини готових гастрономічних рішень. Голова правління МХП Юрій Косюк трактує це так: «Люди хочуть їсти якісніше, смачніше і швидше. Ми даємо їм це».

Партнери-франчайзі отримують оптимізовані бізнес-процеси у формі франшизи й працюють під успішною торговою маркою. Новими партнерами МХП стали Ярослав Лиходід (Запоріжжя) та Юлія Сорока (Київ). Новий М’ясомаркет у Слов’янську відкрив Дмитро Шатілов, багаторічний партнер МХП та франчайзі у Донецькій, Луганській та Черкаській областях.

Завдання ключового співробітника – м’ясного сомельє – у М’ясомаркет: познайомитися з гостем і поцікавитися, яке він шукає м’ясо, чи хоче спробувати щось нове, наскільки велика компанія, яке свято. Сомельє консультує, дає поради щодо вибору м’яса та приправ, які до нього найкраще підійдуть. За бажанням сомельє може замаринувати м’ясо, допоможе з вибором соусів та вина.

Список товарів, які будуть презентовані клієнтам, формується індивідуально для кожного магазину на основі запитів гостей. У нових магазинах М’ясомаркет у Запоріжжі, Слов’янську та Києві є різні види м’яса, продукти ТМ «Наша Ряба», «Бащинський», «Легко!», «Секрети Шефа», бакалія, випічка, фрукти, овочі, солодощі.

У Слов’янську та Києві є також можливість перекусити: тут подають шаурму. Готують її за особливим рецептом. В ній багато м’яса, виключно свіжі овочі та зелень. Подають страву в лаваші або піті.

Щоб навіть наймолодшим гостям М’ясомаркет не було нудно, в магазинах є VR-окуляри. Поки батьки зайняті покупками, діти можуть розважитися, погравши на віртуальних музичних інструментах.

Читайте також –

Миронівський Хлібопродукт відкрив перший у Києві магазин бренду М’ясомаркет


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку