В Україні розпочала роботу нова мережа магазинів дитячих товарів – Babyshop
Що являє собою нова мережа дитячих товарів Babyshop, які нововведення та інновації реалізовані в її магазинах та як компанія буде масштабувати проект.
Цей матеріал доступний російською мовою
Нещодавно в Україні розпочав роботу новий рітейл-проект – Babyshop. «Перші магазини мережі відкрилися в київському ТЦ Олімпійський і хмельницькому ТРЦ Оазис. Ще один торговий об’єкт почав роботу в лютому цього року в одеському ТРЦ City Center», – каже Таїсія Литовченко, директор консалтингової компанії Retail&Development Advisor, яка займалася пошуками оптимальної локації для проекту.
Ідея проекту
Як розповіли RAU представники компанії, каталізатором запуску формату Babyshop стала зміна споживчих вподобань і прагнення компанії відповідати очікуванням клієнтів. «Поведінка споживачів швидко змінюється, ми конкуруємо не просто з іншими магазинами дитячих товарів, але і в цілому боремося за частку у витратах сімей, за їх час і увагу. Саме тому формат Babyshop пропонує максимальну кількість рішень для сімей з дітьми, і оптимальний набір брендів, щоб покупка дійсно стала швидкою, легкою і залишила по собі максимально приємне враження», – пояснюють в компанії.
Основним брендом в магазинах Babyshop є Chicco, який представлений в Україні вже понад 20 років. Також тут є й інші торгові марки, які дають максимальну вигоду споживачам, відрізняються інноваційністю та сучасністю. Серед партнерських брендів, представлених у Babyshop:
- Molo – сміливий, супермодний і технологічний датський бренд
- name it – датський urban-style за дуже конкурентними цінами
- Angel’s Face – повітряний і стильний асортимент британського одягу для дівчаток
- Bogs – технологічне та легке сезонне американське взуття
- Magnetic me – лінія одягу для малюків з магнітними застібками із США
- Appaman – бренд дитячого одягу, заснований американцем норвезького походження
- коляски, автокрісла і меблі Stokke, валізи Trunki, посуд і аксесуари Munchkin, ще кілька новинок очікуються у другій половині цього року.
Особливості формату
В RDA розповідають, що останній відкритий в ТРЦ City Center магазин Babyshop зайняв близько 500 кв. м площі. «При цьому простір приміщення логічно зоновано і формує зручні відділи за статтю дитини, її віком та категорії. Завдяки цьому споживачам різних груп комфортно перебувати в магазині», – додає Таїсія Литовченко з RDA.
За її словами, 500 кв. м – це оптимальна площа Babyshop для повноцінної представленості всіх рішень компанії. Однак рітейлер планує працювати й невеликими форматами, в яких будуть розміщені тільки найбільш популярні й швидкообертаємі товари. «Відрізнятися від конкурентів будемо рівнем обслуговування, сучасним і стильним роздрібним концептом, класною бонусною програмою, використанням сучасних способів візуалізації – відео стіни, відеомонітори замість плакатів», – перераховують конкурентні переваги формату в компанії, додаючи, що багато ідей все ще в роботі й можуть бути впроваджені в роботу магазинів в найближчому майбутньому.
Масштабування концепту
Давати оцінку успішності проекту в компанії поки вважають передчасним через невеликий термін його роботи. Однак вже констатують, що кількість позицій в чеку Babyshop вище, ніж очікувалося. Також в новому форматі відзначається зростання обороту з квадратного метру категорії одягу та взуття.
Втім, в компанії вже зараз заявляють про плани подальшого масштабування нового формату, детально відпрацювати який планується на двох найбільших ринках країни – київському та одеському. «Безумовно, в пріоритетах міста-мільйонники, де потенційних споживачів набагато більше. Протягом року відкриють свої двері чотири флагманських магазини. Також ведуться переговори щодо можливих відкриттів у 2020 році з двома великими ТРЦ Києва. Стріт-рітейл розглядати швидше за все не будемо, адже традиційний європейський shopping street в історичному центрі міста в Україні практично не розвинений», – діляться планами в компанії.
Рітейлер також не виключає можливості подальшого розвитку формату по франшизі, але в той же час додає: доступність практично всіх глобальних онлайн-платформ змушує всі бренди скорочувати, а не збільшувати, кількість посередників на шляху до споживача.
Розвиток Chicco
Відзначимо, що основний бренд проекту Babyshop – Chicco, в Україні представлений ще й окремою мережею магазинів. Вона об’єднує 24 торгових об’єкта в 15-ти містах країни, сім з них працюють в Києві.
Зараз Chicco активно розвивається в дистрибуції та напрямку e-commerce, а розширення мережі поки що не вважає необхідним. Також на даному етапі не планується розширювати портфель брендів. Більш того, розглядається можливість його скоротити, приділивши максимум уваги роботі над рештою асортименту. Разом з тим, рітейлер планує подальші інвестиції в IT-інфраструктуру (онлайн-платформу, ERP і CRM), а також персонал магазинів.
Підвищену увагу в компанії приділяють і розвитку онлайн-продажів. «З огляду на те, що значущим каналом для нас також є дистрибуція, власний онлайн-канал займає близько 15% від загальних продажів. Очікувано, темпи його зростання перевищують темпи зростання офлайн і дистрибуції та складають близько 40%», – резюмує виконавчий директор Chicco Україна Денис Петренко.
Читайте також –
Павло Овчинніков, Kiddisvit: як побудувати дорослу компанію, товари якої подобаються дітям