Мережа алкомаркетів Litra запускає франшизу і планує розвиток в Сільпо, Ашан та Novus

Мережа алкомаркетів Litra запускає франшизу і планує розвиток в Сільпо, Ашан та Novus

24.01.2020 08:10
  526
Виктор Нагорский

Рітейлер Litra відкрив перший франчайзинговий магазин і збирається значно прискорити темпи масштабування бізнесу. Глобальна мета власників – створити національну мережу магазинів.

Цей матеріал доступний російською мовою

Про це порталу RAU розповіла Мирослава Козачук, генеральний директор компанії Franchise Group, яка виступила партнером із запуску проекту франшизи Litra. За її словами, перший франчайзинговий магазин алкогольного рітейлера, що спеціалізується на пиві та віскі, був відкритий в грудні минулого року в столичному ТРЦ Метрополіс. Цікаво, що першим франчайзі мережі стала Катерина Синкевич, консультант по бізнес-процесам Franchise Group. Як зазначає Козачук, зараз Litra готова до подальшого активного масштабування.

«Бізнес-процеси компанії систематизовані, відпрацьована методика запуску власних точок, а значить, партнер зможе обійтися без етапу проб і помилок. Ще на етапі підготовки франчайзингового пакету Litra перспективною франшизою цікавилися потенційні партнери. Приходили заявки і після відкриття точок у торговельних центрах. Такі запити з’являються, коли бізнес заробляє і це помічають інші», – сказала Мирослава Козачук, додавши, що франчайзинг для Litra – максимально швидкий і ефективний спосіб збільшити товарообіг, масштабуватися і покрити територію спочатку Києва, а потім і України. Глобальна мета власників рітейлера – створити національну мережу магазинів.

Що стосується умов франшизи, то паушальний внесок для відкриття магазину Litra становить 100 000 грн, роялті – 3% від обороту.

Франчайзі отримує право користуватися брендом, маркетингову підтримку та розробку індивідуальних маркетингових інструментів, а також навчання співробітників. Ще один цікавий факт: материнська компанія обов’язково надсилає в магазин партнера досвідченого співробітника з іншого магазину, щоб він швидко почав “прокачувати” продажі. Litra також працює з постачальниками, формує заявки, аналізує і поповнює асортимент затребуваними позиціями. Крім того, материнська компанія може взяти бухгалтерію на аутсорс, що мінімізує залученість франчайзі.

Оптимальна площа магазину – 60 кв. м. Цього достатньо для установки 60-ти кранів з пивом, просекко і сидром, а також представлення в магазині великого асортименту пляшкового пива і близько 600 позицій віскі з різних країн світу, які можна купувати і на розлив. Персонал торгової точки складається з 2-3 чоловік, які працюють позмінно. Ще одна обов’язкова умова – установка відеокамер.

Середня сума інвестицій в запуск Litra по франшизі оцінюється в 1,5 млн грн. Прогнозований термін повернення вкладень – 21 місяць, але деякі магазини мережі вийшли на окупність протягом року.

Franchise Group звертає увагу на ще один важливий нюанс, який відрізняє Litra від інших пропозицій франчайзингових алкомаркетів: стратегія розвитку мережі передбачає відкриття магазинів у прикасовій зоні супермаркетів Novus, Сільпо і Ашан. «Litra готова давати франчайзі локації в прикасових зонах, тобто партнер економить час на пошук локації. В іншому випадку через дефіцит ліквідних приміщень цей процес може займати до півроку», – зазначає Мирослава Козачук.

У 2020 році Litra планує активно розвивати франчайзингову мережу. Глобальна мета компанії – відрити магазини в прикасовій зоні кожного київського супермаркету.

Нагадаємо, мережу Litra в 2017 році заснували бізнесмени Сергій Біруля і Денис Ящера. Перший магазин компанії відкрився в листопаді того ж року на Чоколівському бульварі в Києві. Зараз рітейлер об’єднує чотири торгові точки в столиці.

Читайте також –

New Retail: нова мережа магазинів LITRA з найбільшим вибором пива та віскі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  34
Усі новини ринку