Даруй корисне: що купували українці до Дня закоханих в мережі Фокстрот

Даруй корисне: що купували українці до Дня закоханих в мережі Фокстрот

18.02.2021 12:27
  466
rau

В мережі побутової техніки та електроніки Фокстрот підвели підсумки Love Season і назвали основні особливості продажів на День Валентина. В цьому році покупці віддали перевагу практичним і навіть «сімейним» подарункам.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили RAU в компанії, прагнення дарувати практичні подарунки, ймовірно, було обумовлено «карантинними» настроями. Адже квіти зав’януть, емоції вщухнуть, а ось кухонний комбайн або сучасний пилосос стане в нагоді ще не раз.

«Аналізуючи ринок по закінченню Love Season, варто відзначити його помірний ріст протягом будніх днів та сплеск продажів у вихідні – саме 13 і 14 лютого. Така динаміка повторює минулорічну тенденцію, коли основний період покупок було зосереджено також у двох днях. Можливо, це збіг обставин через погані погодні умови. Або ж новий тренд – купувати подарунки «до Валентина» у переддень та безпосередньо у день свята», – зазначив В’ячеслав Склонний, комерційний директор мережі Фокстрот.

Так, перше місце за кількістю проданих одиниць займають електрогрилі, які за два дні – суботу та неділю – показали +183%. Друге місце стабільно займають товари для догляду для жінок: стайлери, фени, епілятори, продажі яких зросли більш ніж в 2,5 рази. За ними – пилососи (+136%), швейні машинки (+112%), які, до речі, довгий час не показували такої динаміки, і соковижималки.

Шосте місце закріпилося за домашніми аудіо-системами – саундбарами, попит на які пояснюється частими карантинними обмеженнями щодо відвідування масових заходів і культурних закладів. З цієї причини споживачі з підвищеним інтересом стали облаштовувати свої помешкання технікою, а День закоханих став прекрасним приводом зробити це саме зараз.

Разом з тим, вже не стало відкриттям збільшення продажів удвічі носимих пристроїв (фітнес-браслетів, смарт-годинників) та навушників – їх традиційно купують до свят. А після передноворічного ажіотажу на новинку від Sony Playstation зберігся попит на ігрові консолі.

Першу десятку товарів, які купували «на Валентина», закривають категорії кавомашин та смартфонів. Окремо варто відзначити приріст споконвічно подарункового бренду Apple. В основній групі – в смартфонах – зростання за два дні +107%, в інших группах- носимих пристроїв +106%, планшетів +​​160%.

Трохи менше зростання – в 1,5-2 рази – показали продажі прасок, блендерів, посуду, планшетів, мультиварок, електробритв і машинок для стрижки.

Читайте також –

Вірусні покупки: як пандемія збільшила продажі побутової техніки в Україні


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Петро Михайлишин, Епіцентр: Наразі не працюють 10 наших торгових центрів, більшість з яких повністю зруйновані

Петро Михайлишин, Епіцентр: Наразі не працюють 10 наших торгових центрів, більшість з яких повністю зруйновані

Генеральний директор Епіцентр К Петро Михайлишин розповів Delo.ua як три роки великої війни змінили компанію, які рішення...
time icon  
  433
Усі новини ринку