Посилка в маркеті: як мережа магазинів КОЛО збільшує продажі за рахунок колаборації з Meest Express

Посилка в маркеті: як мережа магазинів КОЛО збільшує продажі за рахунок колаборації з Meest Express

21.04.2021 11:00
  1584
Дарія Осіїк

Колаборація мережі КОЛО та поштового оператора Meest дозволила компаніям динамічніше масштабувати бізнес та збільшити продажі. Міні-відділення Meest вже працюють на АЗК Rodnik та невдовзі з’являться в мережах Пчелка маркет та Економ маркет.

Читати російською

Перші десять міні-відділень Meest у мережі КОЛО вже успішно розпочали роботу та приймають близько 30-ти посилок на день.

Протягом першого місяця співпраці відвідувачі КОЛО можуть безкоштовно пересилати та отримувати свої відправлення (вагою до 10 кг) між магазинами мережі. А рітейлер може скористатись безкоштовними логістичними послугами для переміщення товару та документації між своїми торговими точками.

Поштові міні-відділення Мееst в першу чергу відкриватимуться в нових магазинах КОЛО, щоб перенаправити до них потік клієнтів та підвищити продажі. Адже за статистикою компанії Meest, у торгових точках з діючими міні-відділеннями Meest кількість покупок зростає. Серед отримувачів та відправників посилок 85% здійснюють покупки у food, drogerie та аптеках, а в магазинах техніки та електроніки – біля 5%.

Ця колаборація стала можливою завдяки сприянню ексклюзивного агента Meest з впровадження поштово-логістичного проекту в торгових мережах – консалтингової компанії Retail&Development Advisor (RDA), яка супроводжує сторони на етапі підписання договору, під час тестового періоду та надалі.

Також завдяки компанії RDA невдовзі поштові міні-відділення Meest з’являться в мережі Пчелка маркет, продуктових магазинах Економ маркет й інших.

«Зараз рітейлери повинні бути дуже гнучкими та намагатись максимально закрити потреби своїх покупців. Поштова колаборація з Meest – це чудова можливість надати своїм покупцям додаткову якісну послугу, залучити нових клієнтів без додаткових капіталовкладень та перенаправити потоки покупців у свої магазини. Це особливо доцільно для магазинів, які потрібно «розкрутити» – тих, які щойно відкрилися або не досягли планових показників роботи», – наголошує керівник з інтеграції проекту в торговельні мережі в RDA Наталія Колодій.

Наразі партнерські міні-відділеня Meest вже успішно функціонують в багатьох мережах: супермаркетах Сім23 та Наш Край, магазинах техніки ЖЖУК, в АЗК ОККО, аптеках Подорожник та в інших торгівельних мережах.

Щоб приєднатись до поштово-логістичного проекту Meest, звертайтеся до Всеволода Майорова: v.mayberov@rda.ua, 099 900 59 72

Читайте також – 

Забрати за 60 секунд: як розвивається поштова колаборація Meest і торгівельних мереж


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку