Мережа продуктових магазинів КОЛО стала членом Асоціації рітейлерів України

Мережа продуктових магазинів КОЛО стала членом Асоціації рітейлерів України

06.07.2020 03:19
  1081
rau

Мережа магазинів біля дому КОЛО, яка включає вже понад 150 об’єктів, приєдналась до профільного об’єднання гравців ринку роздрібної торгівлі.

КОЛО – мережа продуктових магазинів формату «біля дому». В ній пропонують покупцям завжди свіжі продукти, великий асортимент найнеобхідніших товарів, смачну, ароматну каву та випічку, а також якісний сервіс, створюючи в кожному магазині атмосферу домашнього затишку.

Станом на 2 липня 2020 року мережа включає 152 магазина на території України, а кількість співробітників компанії становить понад 800 осіб.

Керівництво та колектив RAU вітають вступ мережі КОЛО в Асоціацію і сподіваються на довгу, успішну і взаємовигідну співпрацю.

Читайте також –

Український аптечний холдинг став членом Асоціації рітейлерів України


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Олена Левченко, Sport City: Плануємо стати №1 мережею одягу та взуття для активного життя в Україні за рівнем сервісу

Олена Левченко, Sport City: Плануємо стати №1 мережею одягу та взуття для активного життя в Україні за рівнем сервісу

У 2024 році виторг мережі Sport City зріс на 18% порівняно з 2023-м. Чому компанія робить фокус на відкриття магазинів в центрі та...
time icon  
  273
Усі новини ринку