
Новини магазинів техніки: Фокстрот, Comfy, Алло, ЦСервіс, Moyo та інші


Під час RAU-вебінару «Аналітика ринку праці в галузі рітейл» HR-директор мережі Свій Маркет Анна Задніпрянна та HRD ювелірного дому SOVA Олександр Сильченко розповіли про організацію HR-процесів під час воєнного стану, взаємодію з командами та способи комунікації щодо вимушених кроків.
Наша продуктова мережа розташована на заході України. Під час війни у нас відбулася трансформація наших цілей, оскільки до війни ми були орієнтовані на продаж франшизи та масштабування бізнесу.
Проте 24 лютого ми всі прокинулись у новій реальності, а тому ми мали створити своєму персоналу стабільність та безпекові гарантії як роботодавець.
Ми не скорочували штатні одиниці. Навпаки, ми розширяли деякі магазини, оскільки розуміли, що деяким працівникам важко працювати в постійній напрузі, виходити на роботу після повітряних тривог та вибухів.
У нас відбулася трансформація цілей і ми зробили ставку на безпеку та гарантії для своїх працівників. Кандидати, які до нас приходили, чекали горизонт стабільності від нас. Тому ми розробили інструкції для роботи в умовах війни.
Ми зрозуміли, що офіс – це надійний тил, який може допомогти нам рухати бізнес та має забезпечити роботу в торгових точках, щоб на полицях були продукти, а на касі – працювали люди.
Для своїх працівників ми окреслили чіткі гарантії, пояснювали плани на зараз та на кілька днів вперед. Ми запевнили їх, що якщо вони бояться, якщо не можуть вийти на роботу прямо зараз через небезпеку, їх ніхто не звільнить. За ними залишиться закріплене робоче місце, і вони можуть розраховувати на нас як на лояльного роботодавця. Ми усвідомили, що на час війни для нас найголовніше – це лояльність працівників. Адже саме лояльні працівники можуть забезпечити роботу компанії в умовах постійного стресу.
Нашими головними трансформаційними змінами стали: стабільність, безпека працівників та гарантії як роботодавця.
Пандемія коронавірусу навчила нас ще в 2020 році комунікувати з командою онлайн та оперативно вирішувати всі питання. Для спілкування у нас є загальні чати та профільні чати для спілкування за певними напрямами.
Одна з наших цінностей – говорити про все чесно і відкрито. Тому ми з самого початку війни відверто говорили про всі рішення, які приймаються, куди ми йдемо, що відбувається в компанії. Так само чесно ми комунікували про непопулярні рішення, які ми змушені були прийняти. Для нашої корпоративної культури це дуже важливо і ми продовжуємо робити це щоденно.
Ми пережили кілька етапів перебудови кадрової політики:
Якщо перевести ці етапи на цифри, то в березні ми виконали план на 8%, а вже у квітні – на 48%. І якщо порівнювати ці результати з минулом роком, то це мінус 22% по працюючим магазинам. Загалом з 67 магазинів у нас відкрито 38 торгових точок, тобто ми потроху рухаємось вперед.
Перший покупець у львівському магазині, який ми першим відкрили після початку війни, купив у нас обручку на заручини. Життя продовжується, люди одружуються, народжують, святкують. Наша продукція допомагає відволіктися від проблем та болючої реальності. І це мотивує нас працювати.
Читайте також –
HR у воєнний час: 4 сценарії та 3 поради як зберегти лояльність співробітників та бренд роботодавця