Головна > Досвід > Маркетинг > Кейс ТРЦ Hollywood: як завдяки новим сервісам посилити свої позиції в регіоні
Кейс ТРЦ Hollywood: як завдяки новим сервісам посилити свої позиції в регіоні

Кейс ТРЦ Hollywood: як завдяки новим сервісам посилити свої позиції в регіоні

Період пандемії для представників рітейлу та торгово-розважальних центрів здебільшого виявися не надто легким випробуванням. Утім, є компанії, для яких важкі часи стають потужним стимулом до розвитку й вдосконалення сервісу.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Вони й далі активно шукають нові інструменти, для того щоб кількість відвідувачів не просто лишалася сталою, а й навпаки — зростала. І в складний для бізнесу період вони попри все ще більше посилюють свої позиції як у містах, так і в цілих регіонах.

Яскравий приклад успіху в умовах пандемії: найбільший торгово-розважальний центр Північної України ТРЦ Hollywood. Навіть у період карантину він не перестає шукати нові шляхи для залучення відвідувачів і залишається одним з найактивніших гравців регіонального бізнесу.

Наприклад, у центрі впровадили щотижневі торговельні акції за групами товарів. Тож кожного тижня покупці почали приходити до ТРЦ Hollywood під новим інформаційним приводом. Після послаблення карантинних обмежень у центрі було проведено понад два десятки подібних акцій, що стосувалися конкретної групи товару.

Крім того, впроваджують нові сервіси. Приміром, завдяки колаборації з найкращими приватними клініками Чернігова, містяни приходять до ТРЦ, щоб безоплатно обстежитися на сучасному високоякісному обладнанні.

Новою фішкою ТРЦ Hollywood стало відкриття сучасної автостанції міжміського сполучення. Це стало можливим завдяки підписаному у вересні договору між ТРЦ і відомими перевізниками — Autolux та Ecolines.

Запуск автостанції, де містяни можуть скористатися не розбитими часом і недбалістю перевізників маршрутками, а сучасними комфортабельними автобусами європейського зразка, призвів до якісних змін у житті Чернігова. Адже такого рівня послуг у місті не надавав жоден перевізник. Для жителів регіону це, без перебільшення, можливість подорожувати за найкращими світовими стандартами перевезення пасажирів. Відповідно відвідувачів у центрі ще побільшає, адже перед поїздкою треба зробити всі потрібні закупи.

«Відтепер усі жителі регіону мають змогу користуватися зручними автобусами, якими без зайвого клопоту можуть дістатися не тільки до Києва, а й до інших міст України та навіть Європи. Ми турбуємося про комфорт наших відвідувачів, а тому зробили все для того, аби на території нашого торгово-розважального центру вони мали практично будь-який спектр послуг», — наголосила Марина Рейко, директор із розвитку ТРЦ Hollywood.

Жителі Чернігова дедалі частіше обирають для своїх мандрівок автостанцію на території ТРЦ і тому, що ціна, яку править перевізник, наприклад, за дорогу до Києва, не тільки не вища за інші варіанти, а навіть менша. Водночас якість обслуговування аж ніяк не можна порівнювати.

Так, на багатьох рейсах є кавові автомати з напоями. Завдяки швидкісному безоплатному WI-FI у пасажирів немає проблем з доступом до мережі, що раніше створювало неабиякі труднощі. Під кожним сидінням є розетка потужністю 220 v. Тож дорогою можна зарядити гаджет, powerbank або користуватися ноутбуком, якщо його заряд раптом упав до низького рівня. Наявність хімічного WC дає змогу почуватися впевнено, а мультимедійні пристрої, які вмонтовано в крісла більшості автобусів, не дадуть занудьгувати.

Не менш важливо, що велика кількість містян вибирає автостанцію на території торгово-розважального центру ще й тому, що наявність великої транспортної розв’язки дає змогу зручно дістатися до АС практично з усіх районів міста.

Тож завдяки відкриттю автостанції потік відвідувачів до ТРЦ Hollywood зріс іще більше. Що в поєднанні з іншими послугами робить його найпопулярнішим місцем дозвілля й закупівель не тільки в Чернігові, а й в усій Північній Україні.

Читайте також –

Сила соцмереж: як чернігівський ТРЦ Hollywood досягає мільйонних охватів публікацій

Про автора