Impero Group: чоловічий простір з італійським акцентом

Impero Group: чоловічий простір з італійським акцентом

11.07.2023 09:00
  970
Костянтин Симоненко

Мережа магазинів чоловічого одягу італійських брендів Impero Group створила особливу концепцію торгового простору, де не тільки продають одяг, взуття та аксесуари, але й допомагають чоловікам створити довершений образ: від зачіски до шкарпеток.

Локації Impero Group – це поєднання магазинів із найширшим та добірним асортиментом одягу, взуття та аксесуарів італійських марок із салоном чоловічих стрижок Impero Barbers. Наразі мережа об’єднує шість магазинів з концептуальними салонами для чоловіків Impero Barbers. П’ять концепт-сторів знаходяться у Львові та один в столичному ТРЦ Lavina Mall. У Львові також є Impero Cafe, де відвідувачі можуть зі смаком провести час з діловими партнерами, рідними чи друзями. І це далеко не всі додаткові послуги, які можна отримати в торговому просторі Impero Group.

Головна ідея

Ідея створення особливого чоловічого середовища, де кожен чоловік міг би потурбуватися про свій красивий зовнішній вигляд, виникла у засновників компанії Андрія та Мирослави Гнатишак із самих потреб чоловіків. Адже час – цінний ресурс, і краще отримувати всі послуги по створенню власного іміджу в одному місці, за допомогою досвідчених спеціалістів. Тим паче, що чоловіки зазвичай не дуже люблять ходити по магазинам. Тому було вирішено зібрати в одній локації всі основні товари та послуги для створення довершеного вигляду клієнтів мережі, економії їх часу. Та головне – пропонувати комплексні рішення щодо їх стилю та вигляду.

З чого все починалося

Але до сучасної концепції торгового простору підприємцям довелося здолати чималий шлях. Все почалося 13 років тому, коли власне з’явилася на ринку назва Impero. Спочатку у львівському ТВК Південний відкрилася торгова точка з продажу одягу італійських брендів, який завозили в Україну через посередників. «Ми пройшли довгий і складний шлях від того, що ми купували від посередників до співпраці безпосередньо з виробниками», – кажуть у компанії. Перший концепт-стор під назвою Impero Uomo відкрився на другому поверсі ТЦ Роксолана у Львові у 2014 році, де й успішно працював аж до кінця 2018 року.

Проте засновники вирішили не просто створити магазин чоловічого одягу, взуття та аксесуарів італійських брендів високої якості, а підійти до завдання комплексно. Замість звичних продавців-консультантів запросили професійних стилістів, які не просто підберуть найкращі варіанти потрібного одягу чи взуття, а попрацюють над загальним образом, врахують усі особливості зовнішності та фігури клієнта, визначать найкращі кольори та фасони, а в разі необхідності – допоможуть скласти цілу капсулу для роботи, подорожей чи занять повсякденними справами.

Так, основною ідеєю бренду є поєднання в гардеробі чоловіка чотирьох провідних напрямків стилю casual: respect –класичний та респектабельний, smart – неформальний діловий, chic – ультрамодний та сучасний, simple – простий та зручний.

Ця ідея добре спрацювала, оскільки в сучасному розмаїтті модних тенденцій, пропозицій і трендів досить складно зорієнтуватися, а тим паче, отримати повний спектр послуг, з найменшими затратами часу і зусиль.

Справжня Італія в Україні

Досить швидко бренд здобув велику кількість лояльних клієнтів й постало питання про подальший розвиток і масштабування бізнесу. Саме тому невдовзі було прийнято рішення відкрити ще одну локацію у центрі Львова. Відкриття фірмового монобрендового магазину Primo Emporio у ТРЦ Forum Lviv сталося у 2015 році як логічне продовження роботи по налагодженню безпосередніх контактів з виробниками в Італії. До речі, історія групи Primo Emporio цікава тим, що почалася на початку 80-х років, коли Дженнаро Провітера, власник кількох магазинів одягу в Неаполі, вирішив дати новий поштовх своєму бізнесу, відкривши власне виробництво. Primo Emporio вийшов на ринок і швидко досяг несподіваного успіху, завдяки своєму дещо агресивному модному стилю. Розпочавшись як локальне явище, бренд поступово набував все більшої популярності на національній та міжнародній арені.

Але пізніше, базуючись на отриманому досвіді роботи впродовж декількох років, монобрендовий бутік у ТРЦ Forum Lviv перетворився на мультибрендовий магазин Impero Uomo.

На прямому зв’язку з виробником

Найкращий асортимент одягу, взуття та аксесуарів італійських фірм компанія обирає особисто, безпосередньо на італійських виробництвах. Тут вже більше восьми років працюють з фабриками, які спеціалізуються на виробництві лише одного товару, наприклад пошив штанів чи курток. Це гарантує більшу експертність виробника у конкретній продуктовій ніші. Колекції формуються двічі на рік весна\літо, осінь\зима. Й хоча безпосередньої участі в роботі мережі виробники не беруть, але завдяки налагодженим довірливим відносинам вони завжди дослухаються до того, що українським клієнтам подобається. В кінці кожного сезону в мережі підводять підсумки, що краще продавалось, що варто повторити на наступний рік, а що краще не відшивати.

Загалом в мережі Impero Group представлені колекції більше десяти італійських брендів одягу та взуття для чоловіків, зокрема FABI, Save the Duck, Daniele Fiesoli, Wool&CO, Jeordies, Officina 36, Malagrida, Exibit, After Label, Bicolore, Altatensione, Uniform, Ketroy та інші. В асортименті: чоловічі класичні костюми, шерстяні штани та джинси, повсякденні костюми та піджаки, сорочки, вовняні светри, шкіряне взуття та аксесуари.

Формування чоловічого простору

Згодом, у 2016 році в ТРЦ Victoria Gardens у Львові відкрився ще один концепт-стор, в якому додатково облаштували барбер-корнер. Тут клієнт міг отримати консультацію щодо зачіски, подбати про красивий доглянутий вигляд бороди чи вусів, підібрати професійний догляд. В компанії знову найняли кращих майстрів у цій сфері, які постійно розвиваються і стежать за актуальними тенденціями, появою трендових технік, тестують новинки чоловічої косметики аби надати найкращий сервіс.

Вже через два роки, 15 серпня 2018 року концепт-стор Impero Group та Impero Barbers Salon з’явились у Києві. У тому ж році аналогічна локація з’явилася у центрі Львова на вулиці Фурманська, 7. Фактично рітейлер став першим, хто надає такий широкий спектр послуг. Із часом окрім збільшення кількості локацій, клієнтам запропонували нові послуги. Так, у 2020 році у Львові було відкрито перше Impero Cafe разом із Barbers Salon на вулиці Кульпарківська, 64 А. Відтоді клієнт має змогу смачно поснідати, посидіти на літній терасі за улюбленим коктейлем, або приємно провести час з коханою чи друзями або ж навіть потрапити на майстер-клас із приготування якоїсь страви. У 2022 доповнили концепцію Impero Cafe на вулиці Фурманській, 7.

В 2021 році з’явився креативний простір Impero Creative Space, де на одній локації у Львові по вул. Героїв Упа, 73 В, об’єднали Impero Outlet, Impero Photo Room та Impero Barbers Academy.

Зокрема, в аутлеті зібрані всі попередні колекції Impero Group за дисконтними знижками. В Photo Room можна зробити фото для сайту, соцмереж чи портфоліо. На спеціальній креативній локації за допомогою стиліста тут допомагають створити знімки відповідно до запиту клієнта.

У жовтні 2021 року стартував перший базовий курс академії барберів, де всі бажаючі можуть отримати новий фах або покращити свої навички.

Випробування війною

Рітейлер мав абмітні плани розвитку не тільки у Львові, але й у столиці. Проте, як сумно жартують в компанії, кожного разу цьому щось заважало: то пандемія коронавірусу, то повномасштабна війна. Остання подія суттєво вплинула на бізнес рітейлера, адже основний клієнт концепт-сторів – це сімейний чоловік після 33-35  років, який вже досягнув певного статусу, має певні здобутки в роботі, в сім’ї. Який готовий замислитися над продовженням успіху через проявлення в своїй іміджевій індивідуальності.

Проте в 2022 році в певний момент люди зовсім перестали купувати класичні костюми і водночас зріс попит на спортивні костюми, тому практично весь перший рік війни люди обирали одяг темних кольорів. Якогось відчутного збільшення клієнтів за рахунок евакуйованих не сталося, оскільки ті, хто приїхали, лише компенсували відтік.

Окремим випробуванням стали складнощі із доставкою нових колекцій через логістичні проблеми та падіння курсу національної валюти. До того ж у самій Європі через війну й спричинені нею економічні чинники, собівартість виробництва також зросла від 15% до 20%. Але, за словами представників мережі, клієнти з розумінням сприйняли цей факт: «Ми молода компанія, і у нас не має як такої подушки безпеки, але водночас це нам допомагає: ми більш гнучкі і легко включилися назад в роботу».

Це сталося через декілька днів після повномасштабного вторгнення. Окрім налаштування бізнес-процесів до нових умов в компанії надавали допомогу переселенцям з інших міст. Також замість щомісячної виплати зарплати робили це кожного тижня, аби підтримати співробітників. З Києва по максимуму евакуювали працівників та їхні сім’ї. Також приймали на роботу переселенців з інших міст і робили все, щоби бізнес не зупинявся й міг допомагати. Після того як ситуація вирівнялася, завдяки таким діям було вже працювати набагато легше.

В умовах, коли не всі можуть поїхати за кордон, в компанії намагаються надати європейські якість та сервіс в Україні, а то й кращі, щоб українці відчували, що про них піклуються. Тому заради життя у вільній країні компанія планує й надалі активно працювати, в тому числі наближуючи перемогу над ворогом


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку