
Втрати Епіцентр внаслідок військової агресії перевищили $1 млрд


Сучасні технології автоматизації обігу готівки дозволяють оптимізувати операційні витрати та збільшити продуктивність співробітників, зокрема, сфери рітейлу.
Цей матеріал доступний російською мовою
Сучасні реалії диктують нові правила, кидаючи виклики і технологіям, і персоналу. Змінюється все – від місця здійснення покупок до способу їх оплати. За останні роки клієнти стали масово використовувати цифрові гаджети, вільно діючи в інтернеті. При цьому вони стали вибагливими, хочуть отримувати швидкий, персоналізований сервіс та «бонуси» за лояльність.
Щоб відповідати вимогам сьогодення, бізнес повинен постійно підлаштовуватися під нові тенденції, регулярно працювати над зміцненням і оптимізацією всіх процесів.
Пандемія Covid-19 повністю змінила роботу роздрібної торгівлі по всьому світу – від вимушених закриттів до підвищених заходів гігієни та необхідності в соціальному дистанціювання. І незважаючи на стрімкий розвиток онлайн-сервісів і безготівкових платежів за останні роки, і особливо зараз, розрахунки готівкою є одним з основних засобів оплати.
За даними глобального звіту G4S за 2018 рік, готівка залишається найзатребуванішим платіжним інструментом на всіх континентах. Так, 75% країн повідомили, що готівкові кошти використовувалися в більш ніж 50% транзакцій. Згідно з європейською статистикою, трильйон готівкових платежів здійснюється щороку. При цьому 85% роздрібних розрахунків відбувається в готівковій формі.
В Європі 90% платежів менше 20 євро здіснюються готівкою, а в Україні – 69,3% грошових операцій проводиться через готівковий розрахунок.
При цьому витрати на прийом і обробку (перерахунок та інкасація) готівкових платежів складають чималу частку в загальному обсязі витрат. Персонал витрачає додатковий час на перерахунок готівки, а вагомий відсоток витрат на використання готівкових коштів приблизно відповідає витратам на персонал. До того ж втрачається дорогоцінний робочий час – до 48 годин проходить до зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок з моменту їх отримання.
У сфері фінансів обробка готівки «важить» в загальному кошику витрат більше, ніж в рітейлі. Проте, рітейл має великий потенціал для підвищення ефективності бізнесу. Звичні платежі готівкою в закладах роздрібної торгівлі передбачають тісну взаємодію персоналу та клієнта. Незважаючи на заклики відмовитися від використання готівки в розпал пандемії, покупцям необхідно надати можливість здійснювати оплату різними способами, зручними і доступними кожному. Клієнти досі обирають оплату готівкою і для багатьох це єдиний доступний спосіб.
Компанії, які відмовляються приймати готівку в якості оплати за послуги, суттєво ризикують втратити частину клієнтів.
Використовуючи досвід, накопичений за 15 років роботи на українському ринку, компанія І.Б.С. пропонує індивідуальні рішення, виходячи з потреб конкретного замовника, як для фінансових установ, так і для рітейлу. Банкомати і термінали самообслуговування від компанії Diebold Nixdorf, а також електронні касири, лічильники/сортувальники/пакувальники банкнот і монет компанії GLORY вже добре себе зарекомендували на ринку фінансів. Для рітейл галузі зараз час депозитного та рециклінгових обладнання GLORY серії CASHINFINITY.
Устаткування легко інтегрується в діючу точку продажів для оплати клієнтами своїх покупок і забезпечує функції перерахунку, перевірки автентичності, автоматичної видачі здачі клієнту після завершення платіжної операції. Персоналу більше не потрібно торкатися готівки, що забезпечує дотримання соціального дистанціювання і правил гігієни в точці оплати. Незалежно від обороту готівки у вашому магазині, рециклінгове обладнання GLORY мінімізує ризик передачі вірусу при оплаті, скорочує помилки при перерахунку, прискорює операції з готівкою, покращує якість обслуговування клієнтів і збільшує операційну потужність.
Перевірено покупцями у всьому світі. Підтверджено українськими рітейлерами.
Читайте також –
Компанія «І. Б. С.» (Інноваційні Банківські Системи) стала партнером Асоціації рітейлерів України