
Король пиріжків: як сімейний бізнес Fornetti перетворився на міжнародну франшизу


У складних умовах військового часу, коли багато підприємств змушені закриватися або скорочувати свою діяльність, чернігівський регіон демонструє приклад стійкості та сили підприємницького духу.
Весна в ТРЦ Hollywood чітко показала, що навіть у найскладніші часи можливий успіх і зростання. Про це свідчить розвиток і відкриття нових магазинів, нових форматів і що найбільш радує – активність відкриттів регіональних представників рітейлу.
Новий великий формат магазину взуття від Buts, який зайняв площу 410 кв. м.
Відтепер радує чернігівців смачними італійськими пастами новий заклад фуд-корту – Fetuccini.
Сегмент магазинів із продовольчими товарами поповнився затишним магазином домашніх напівфабрикатів Світанок.
Сегмент fashion-ритейлу поповнився магазином популярних європейських брендів як для жінок, так і для чоловіків Jamms. А для поціновувачів електронних цигарок відкрився новий магазин – Vape King.
В цілому за весняний сезон у ТРЦ відкрилося дев’ять нових магазинів. Така кількість свідчить про зростання підприємницької активності, що не лише покращує економічну ситуацію в регіоні, але і створює нові робочі місця, що є критично важливим у часи кризи.
У даний час ТРЦ активно продовжує поліпшувати пул орендарів та вже незабаром очікує відкриття таких українських мереж як Yabluka, Mr. Scrubber та Wear Me.
Тож ТРЦ Hollywood все більше і більше стає центром як економічного так і соціального життя, де жителі міста та області можуть знайти необхідні товари і відпочити, а підприємці – реалізувати свій бізнес-потенціал.
Постійне поліпшення пулу орендарів і формування присутності нових сегментів магазинів в ТРЦ дає змогу мати вакантність на рівні – 3,11%.