
Лояльність в два кліки: як ЕКО Маркет та monobank створили додаткову зручність для клієнтів


Harvest — це бренд одягу та аксесуарів для чоловіків і жінок з власним виробництвом. Від закупівлі матеріалів до виробництва, маркетингу та продажу кінцевому споживачу, компанія дотримується єдиного правила і девізу: «Дизайн виправданий функцією».
Зараз бренд має дев’ять фізичних магазинів, які не лише пропонують продукцію, але й створюють простір для клієнтів, де вони можуть особисто оцінити якість виробів.
Бренд Harvest, заснований у Рівному Дмитром Соколовським та Олександром Гордійчуком, вже встиг зарекомендувати себе в Україні, а також відомий і за кордоном.
Почавши свою роботу у 2016 році, компанія продовжує вдосконалювати свої технології та методи виробництва (в тому числі, за допомогою ЛІН-технології), залучає найкращих спеціалістів у галузі, безперервно обмінюється досвідом та покращує свою кваліфікацію. Harvest – виробники повного циклу, тому працює на етапах від розробки ескізу і до фінішного стібка. Особливу увагу бренд приділяє практичності та зносостійкості своєї продукції.
Якість виробів компанії підтверджують три нагороди: «Знак якості» у 2021 році, та перше місце у номінації «Вибір країни» у 2022 та 2023 роках, що проводилась за підтримки Торгово-промислової палати.
Керівництво та колектив RAU вітають компанію з приєднанням до членів Асоціації та сподіваються на довге, успішне і взаємовигідне співробітництво.