
“Не жіноча” справа: як велика війна вплинула на гендерне співвідношення в ритейлі


14 грудня 2024 року для гостей та мешканців столиці в ТРЦ Gulliver свої двері відкрив дитячо-розважальний центр Papashon Kids. Чим цей простір відрізняється від інших та що пропонує – у нашому фоторепортажі.
Дитячий простір розмістився на четвертому поверсі ТРЦ та зайняв понад 2500 кв. м. Пропозицію від Gulliver мережа Papashon отримала в кінці 2023 року, а у квітні 2024 року почали працювати над відкриттям. Планували відкритися раніше, але у воєнний час важко врахувати всі ризики.
«У Києві є всім знайомі місця у центрі – це Майдан, Бессарабська площа, Хрещатик, БЦ Парус і ТРЦ Gulliver. Ми давно хотіли відкрити Papashon Kids в якомусь знайомому для всіх місці в центрі столиці. Проте після того, як отримали пропозицію від Gulliver, то вагалися, бо будувати у повномасштабну війну – це дійсно не просто і є багато ризиків», – коментує Олександр Машкін, засновник мережі Papashon.
«Біля ТРЦ Gulliver багато нових ЖК, в які заселяються молоді сім’ї з дітьми, а в центрі для дітей немає пропозицій. Тож у нас була давня мрія – створити на території ТРЦ такий простір, який би відповідав запитам нашої аудиторії. Ми розуміли, що повинні дати цю пропозицію. Почали моніторити ринок і спілкуватися зі всіма операторами цього сегмента. Наразі складний час і не всі готові інвестувати. А Олександр ризикнув, за що ми йому дуже вдячні. Відкриття було дуже нервовим, бо через певні виклики доводилося переносити дату старту. Проте ми встигли до високого сезону і тепер на четвертому поверсі у нас кипить життя і це додає віри в майбутнє», – каже Катерина Жураківська, директорка з маркетингу ТРЦ Gulliver.
Перше, що зустрічає всіх відвідувачів парку – це атракціон Велосипед. Тут не просто можна крутити педалі, а пришвидшувати час та змінювати події. Це дуже нагадує про те, що час плинний і потрібно ловити кожну хвилину.
Концепція парку включає зону 4Kids, в якій представлено атракціони для малят віком від 1 до 5 років: сучасний лабіринт із гірками різного типу та басейном з кульками, каруселі, гойдалки, кінетична стіна й різноманітні ігрові елементи. Ця зона більша, ніж в інших просторах мережі та продумана до деталей. Є ексклюзивні атракціони – це і цегельний завод, і сад з м’якими деревами та землею, щоб діти тренували дрібну моторику.
Є батутна арена, яка має і скеледром, і гірку, щоб спуститися в поролонові «ями».
А ігровий лабіринт – це не просто «лазалка», тут є і купа інших атракціонів. До прикладу, метання м’яких молотів, атракціон «Білка в колесі», можливість підкидати шари, які в прямому сенсі слова можуть застигати в повітрі. Фішка – новітня конусна гірка, єдина в Європі.
В ніндзя-парку треба подолати перешкоди між атракціонами у вигляді хитких містків і підвишених кілець, під якими – безпечне «провалля».
Зона тюбінга розділена на дві частини, задля безпеки дітей, щоб при спуску вони не зіштовхувалися.
А ще є смуга перешкод, зона Play Station та зона аквагриму.
Усі атракціони привезені з-за кордону, проте як зауважує засновник мережі Papashon, логістика була непростою. «До прикладу, коли в порти великої Одеси прийшла частина наших контейнерів з дитячими атракціонами, сюди прилетіли російські ракети. Ми кожного вечора переглядали списки, перевіряючи, чи не зачепило наші контейнери. І нам дуже пощастило, проте не пощастило іншим. У воєнний час – це лотерея. Тож логістика була справді не простою, ми втратили два місяці», – каже Машкін.
А ось більшість меблів в простору від харківського виробника. «Ми хотіли підтримати виробників в Харкові, місті, яке постійно перебуває під обстрілами», – доповнює він.
Цей простір називають найстилючим і назва виправдана. Він дійсно відрізняється дизайном з-поміж інших парків мережі. Кольори інтер’єру яскраві та модернові, але при цьому дуже комфортні для сприйняття. Є і яскрава сцена, яка зроблена зі скловолокна.
Простір так влаштований, що посередині розташована зона кафе. Це доволі зручно, бо батькам відкривається гарний огляд всіх атракціонів. У меню широкий вибір страв на будь-який смак. Представлена японська кухня, піца з різними начинками, салати, холодні та гарячі закуски. Тож поціновувачі healthy-страв потішаться.
Зазвичай, кімнати для святкувань дитячих днів народжень виконані в стилі популярних героїв. Проте в Papashon Kids в ТРЦ Gulliver відійшли від цієї концепції, прагнучи створити стриманий та стильний дизайн.
Зауважимо, що всі зони розваг розділені по віковим категоріям, щоб дорослі діти могли розважатися в своєму темпі, молодші – в своєму. Атракціони, меблі та колони не мають гострих кутів чи інших елементів, через які можна травмуватися.
З цікавого, що всі закриті гірки – прозорі. Тобто батьки бачать дітей і не переймаються, як дитина спуститься. А в зоні переодягальні є фени.
Разовий квиток для дитини в будні коштує 420 грн, у вихідні – 500 грн. Для дорослих, які супроводжують дітей – 10 грн в будь-який день. Є і дисконтні варіанти: для групи з 10 до 14 дітей у будні дні вхід 320 грн з людини, якщо понад 15 дітей – 300 грн.
Для дітей з інвалідністю або з малозабезпечених сімей, ЗСУ та ВПО – у будні дні – 250 грн. На вихідні пільга не розповсюджується. Діти до року – безкоштовно.