Ювілей в Києві: мережа Giulia відкрила свій 75-й магазин в ТЦ Piramida (фотоогляд)
Ювілейна торгова точка українського виробника колготок, білизни та жіночого одягу почала роботу 1 лютого 2020 року.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Новий магазин бренду Giulia розмістився на другому поверсі одного з найбільш відвідуваних торговельно-розважальних центрів – Piramida на Лівому березі Дніпра в Києві. Це вже шостий об’єкт торговельної марки в цьому районі. В асортименті магазину: широкий вибір жіночих колготок, білизни, спальної одягу та іншої продукції для представниць прекрасної статі. Тут кожна українка зможе підібрати собі покупку за смаком, а допомогти розібратися в представленому товар допоможуть продавці-консультанти, завжди готові пояснити особливості тієї чи іншої моделі.
Керуючий партнер Giulia Ірина Дехно прокоментувала відкриття: “Ми організували велике, сучасне виробництво з новітньою технікою, і стратегічно розвиваємося, відкриваючи нові торгові точки. З кожним новим магазином ми стаємо ближче до наших покупців. Цей рік для нас буде важливим у підготовці до наступного етапу розвитку роздрібної мережі: створення нового концепту та відкриття першого оновленого магазину, підготовка програмного забезпечення до ефективного функціонування 200 магазинів, виведення кадрової політики на новий рівень в умовах браку лінійного персоналу, об’єднання офлайн і онлайн каналів і багато іншого”.
На честь відкриття ювілейного об’єкта Giulia організувала масштабну урочисту та розважальну програму. Зокрема, в атріумі ТЦ Piramida була облаштована фотозоні, а професійний ведучий з асистенткою розважав й агітував гостей торгового центру відвідати новий магазин.
На честь відкриття покупців чекали акційні пропозиції. Так, на весь асортимент діяла знижка 30%, а на ряд товарів пропонували бонус «1 + 1 = 3», тобто купивши дві речі, третю гостя магазину отримувала безкоштовно.
І це ще не все: впродовж дня щогодини розігрувалися призи та подарунки від Giulia. Кожен, хто зробив покупку в магазині бренду на суму понад 100 грн, міг залишити чек із написаним номером телефону та взяти участь у розіграші приємних презентів. Раз на годину ведучий оголошував про початок жеребкування, в ході якого визначалися три переможці, які отримували подарунковий набір Giulia. Четвертий щасливчик вигравав подарунковий сертифікат на суму 250 грн на покупку в магазині бренду.
Конкурс викликав значний інтерес у гостей ТЦ Piramida, а емоції переможців розіграшу були щирі й веселі.
Окрім того, проходив й окремий Instagram–розіграш. Будь-хто міг сфотографуватися у фото–зоні бренду, викласти знімок в Instagram, поставити хештек #yourgiulia – і в понеділок отримати цінний приз, якщо фото набере найбільше лайків.
При цьому Giulia не збирається зупинятися на досягнутому й планує подальший розвиток торговельної мережі. «У цьому році ми відкриємося в ТРЦ Forum Lviv, також відкриємо два аутлета, будемо далі розвивати мережу в західний областях, відкриватися в Києві та підготуємося до виходу на ринки Одеси, Херсона й Миколаєва, – поділилася планами Ірина Дехно. – Ми пропонуємо унікальний товар, налагодили велике виробництво, тому наша стратегія: бути для кожного нашого покупця рідними, своїми та близькими, так як ми національні виробники й український бренд».
Читайте також –
Засновник бренду Giulia: Посередники і франчайзери вимираючий вид