
Маркетплейс Алло оновив застосунок: відеоогляди, Інновау-фільтр та QR-код


Fozzy Group оновлює «Власний Рахунок» — одну з перших програм лояльності в українському ритейлі. Відтепер «Власний Рахунок» — це сервіс щоденних винагород, який об’єднує бренди з різних сфер бізнесу в єдиний простір для накопичення та використання балобонусів.
За покупки у партнерів сервісу покупці отримують спеціальні пропозиції та накопичують балобонуси (1 балобонус = 1 гривня), які можуть витратити на власні бажання у будь-якому з партнерських брендів.
Також «Власний Рахунок» інтегрується з інтерфейсами партнерів, що дає змогу швидко та зручно входити до особистого кабінету через єдиний акаунт для авторизації.
«Власний Рахунок» — це вже більше, ніж програма лояльності одного бренду. Ми прагнемо забезпечити клієнтам кешбек, що швидко зростає, і створити простір для реалізації їхніх бажань. Наразі сервіс охоплює 11 брендів і ми ведемо перемовини з новими партнерами, щоб охопити якомога більше бізнесів з різних сфер», — коментує керівниця відділу маркетингу «Власний Рахунок» Юлія Ваховська.
Окрім мережі супермаркетів Сільпо, до «Власний Рахунок» вже приєдналися маркетплейс Maudau, зоомагазини E-Zoo, аптеки Біла ромашка, хімчистки Mink, швидка доставка Loko, Банк Власний Рахунок, туристична агенція Сільпо Voyage, спорт-простори Apollo Next, OKKO Fishka, кулінарне медіа Shuba, мережа супермаркетів товарів для дому TА-DА!
Активна аудиторія «Власний Рахунок» налічує понад 3 мільйони споживачів. Протягом 2024 року гості сервісу отримали 590 мільйонів спеціальних пропозицій.
Довідка. «Власний Рахунок» почав свою роботу 2007 року як програма лояльності для постійних клієнтів Сільпо.